Skype vil ikke åben
-
- IRC nickname: Kofoed
- Geografisk sted: København
Skype vil ikke åben
Efter at Ubuntu er blevet opdateret til 11.04 kan jeg kun åbne skype via terminalen. Er der nogen der har en idé til hvad jeg skal gøre?
Senest rettet af Kofoed 7. maj 2011, 20:41, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Skype vil ikke åben
På hvilken måde kan du ikke åbne Skype?
Kan du åbne det hvis du trykker på knappen øverst til venstre og skriver skype, og trykker på skype ikonet?
Får du nogle beskeder i terminalen når du åbner den der.
Kan du starte skype ved at trykke alt+f2 og skrive skype der?
Kan du åbne det hvis du trykker på knappen øverst til venstre og skriver skype, og trykker på skype ikonet?
Får du nogle beskeder i terminalen når du åbner den der.
Kan du starte skype ved at trykke alt+f2 og skrive skype der?
-
Jeg kan ikke åbne skype ved trykker på knappen øverst til venstre og skriver skype eller blot at finde den i programmerne (men det er vel det samme vil jeg tro).
Jeg får ingen yderligere kommentarer når jeg åbner det via terminalen. Ved at trykke alt+f2 og skrive skype kan jeg også tilgå skype. Er alt+f2 stort det samme som terminalen (bare lidt pænere grafisk)?
Jeg får ingen yderligere kommentarer når jeg åbner det via terminalen. Ved at trykke alt+f2 og skrive skype kan jeg også tilgå skype. Er alt+f2 stort det samme som terminalen (bare lidt pænere grafisk)?
-
- Admin
Ja, alt-f2 er i store træk det samme, den i 11.04 er dog ikke helt færdig så den har en del begrænsninger. Den gode nyhed er at den har hukommelse så fremover burde du kunne starte skype ved at trykke alt+f2 og vælge den der.
Jeg vil gætte på der er noget galt med den skype genvej der er på din computer, prøv at åbne programmet Hovedmenu og under Internet se egenskaber for Skype, her kan du tjekke om det er den rigtige kommando der bliver brugt til skype.
Jeg vil gætte på der er noget galt med den skype genvej der er på din computer, prøv at åbne programmet Hovedmenu og under Internet se egenskaber for Skype, her kan du tjekke om det er den rigtige kommando der bliver brugt til skype.
-
Re: Løst: Skype vil ikke åben
Tak, det var lige det jeg skulle bruge.
-
- Admin
Super, det er forresten ikke længere nødvendigt at skrive løst i emnet.