Jaa, sider i det problem, at jeg ikke kan finde ud af at skifte baggrunden når du holder Ctrl + Alt nede + V-klik, også rykker rundt med musen.
Hvordan skifter skifter man den baggrund der?
vis der er også nogle som kan sige mig hvordan skifter man temaer? når man downloader hvordan få man det så ned så man kan skifte til det?
Skift baggrund ved 3D firkant.
-
- IRC nickname: Theis Friberg
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Skift baggrund ved 3D firkant.
Nu er det jo ikke en guide du er ved at skrive få jeg flytter lige dit emne.
Jeg mener du kan skifte billeder ved at åbne CCSM og gå ind under Skrivebordskube og vælge fanen Appearance, her skifter du det så med Billede til himmelkuppel.
Jeg mener du kan skifte billeder ved at åbne CCSM og gå ind under Skrivebordskube og vælge fanen Appearance, her skifter du det så med Billede til himmelkuppel.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
TheisF skrev:Hvis der er også nogle som kan sige mig hvordan skifter man temaer? når man downloader hvordan få man det så ned så man kan skifte til det?
Hvor downloader du temaet fra ?
Hvis det er fra http://art.gnome.org/themes/ burde det bare være at pakke det ud, og så trække (drag n' drop) temaet ind under system>indstillinger>udseende>tema .
EDIT :
Det er sådan i de tidligere udgaver, jeg ved det ikke hvis det er 11.04, da det er med Unity og andre stier.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
I 11.04 kan du bare søge efter Udseende og så tage den der fra.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
AJenbo skrev:I 11.04 kan du bare søge efter Udseende og så tage den der fra.
Kan du ikke lige smide stien ? , så ved jeg den til en anden gang
Med venlig hilsen Christian
-
- Admin
Der er ikke nogen sti, du åbner panelet og skriver navnet på programmet. Dog er der også Sessionsmenuen->System Indstillinger->Udsende. Men fremover tror jeg det er nok at sige "Åben programmet Udsende", for der er nok meget få der vil forstå det med sessionsmenuen (strøm knappen øverst til højre) .