Gimp

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Kappa
Geografisk sted: silkeborg

Re: Gimp

Indlæg af Kappa »

I øvrigt vil jeg gerne tilføje, at efter 2 dage med 11.04, og efter have læst mange negative indlæg omkring det, vil jeg altså gerne tilføje positive ting, b.la at den ser utrolig lækker ud, og er fantastisk brugervenlig, specielt overfor brugere der bare er "brugere" nemmere end noget andet jeg har oplevet i mine 20 år i den her verden, de småting der vel altid vil være i starten med noget nyt, skal vi jo nok få rettet, så til dem der ikke har prøvet det endnu, glæd jer, min kone synes det er helt utroligt flot og nemt.
Linux - The way it was meant to be.

Med venlig hilsen
Steen
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Indlæg af soundpartner »

hvad er bedre ved 2.7.3 i forhold til GIMP 2.6.11 der er i ubuntus softwarekilder
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Kappa

Indlæg af Kappa »

Det ved jeg ikke, men jeg havde fået installeret 2.7.2 og kunne ikke afinstallere den, og jeg kunne ikke få installeret 2.6.11 igen, så jeg var nødt till, at prøve at geninstallere 2.7.2, men det blev altså til 2.7.3, og 2.7.2 var næsten ikke oversat, så det var udelukkende det jeg talte om med forbedringer. Så det var altså en dum fejl, at installere 2.7.2, men jeg ville gerne prøve den.

Med venlig hilsen
Steen
Kappa

Indlæg af Kappa »

Nu ved jeg mere om, hvad forskellen på 2.6.11 og 2.7.3 er, der er b.la funktioner der i 2.7.3 er meget nemmere, at anvende for mennesker som mig, der på det område ikke er ekspert, men blot skulle lave noget ganske simpelt undervisningsmateriale, 2.7.3 er i hvert fald for mit vedkommende meget nemmere at bruge, ikke sådan ment, at jeg ikke kunne klare mig med 2.6.11, men når jeg nu havde fået lavet fejlen med installationen, er det helt sikkert et godt bytte.

Med venlig hilsen
Steen