Jeg har prøvet 4'eren på 10.10 i lidt over en uge, men har netop nedgraderet til 3.6 igen, for jeg kunne ikke se videoer på sider der benytter Silverlight, på trods af det Moonlight plugin jeg havde installeret.
Og så havde jeg nogle problemer med at den crashede når jeg var inde på imdb.com, som jeg bruger meget.
Men bliver 4'eren standard i 11.04?
Firefox 4.0.0 har nogen prøvet ?
-
- Geografisk sted: Albertslund
Re: Firefox 4.0.0 har nogen prøvet ?
Hilsen Kenny
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Firefox 4.0.0 har nogen prøvet ?
Rattus Norvegicus skrev:Jeg har prøvet 4'eren på 10.10 i lidt over en uge, men har netop nedgraderet til 3.6 igen, for jeg kunne ikke se videoer på sider der benytter Silverlight, på trods af det Moonlight plugin jeg havde installeret.
Og så havde jeg nogle problemer med at den crashede når jeg var inde på imdb.com, som jeg bruger meget.
Men bliver 4'eren standard i 11.04?
Du kan gøre som mig: Have Crome / Chromium browseren installeret også.
Min favorit browser er FF (4), men det ikke virker i FF, så bruger jeg Chrome, hvor det så virker.
Du skal have fat i en PPA fra Google for at have Chrome, som en pakke du kan installere. - kig på Googles web side for Chrome browseren.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags