Min datter har en profil på min laptop som hun har fået lavet noget kuk i, eller det er gået galt af sig selv.
Rammerne og titelbjælken mangler på alle vinduerne, i nautilus, browsere og hvad jeg (hun) åbner af programmer.
Det er ikke lykkedes mig at finde ud af at få det fikset og jeg er endt med at slette brugeren (og alle filer), men når jeg opretter hende igen og logger ind er problemet der stadigt væk!
Der må være en opsætning et sted uden for hendes home folder, eller hvad kan jeg gøre?
Jeg har tre andre brugere som der ikke er problemer med.
Det er en Natty installation, det er godt nok lidt tidligt, men der gik ged i min maverick i sidste uge så jeg tog chancen og lagde Natty på.
Fejl i én profil.
-
- IRC nickname: mote
- Geografisk sted: Århus
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Fejl i én profil.
Du kan tilføje compiz som opstarts program for brugeren under indstillinger.
-
- IRC nickname: mote
- Geografisk sted: Århus
Re: Fejl i én profil.
Hej.
Undskyld jeg ikke reagerede før, jeg har ikke set at der er kommet svar. "Giv mig besked ved besvarelse" må være smuttet for mig.
Men den gode nyhed er at efter opdateringerne i dag (eller i går), er problemet gået i sig selv.
Tak for svaret ellers.
Undskyld jeg ikke reagerede før, jeg har ikke set at der er kommet svar. "Giv mig besked ved besvarelse" må være smuttet for mig.
Men den gode nyhed er at efter opdateringerne i dag (eller i går), er problemet gået i sig selv.
Tak for svaret ellers.