Jeg står for at skulle købe ny computer, og hvis det er muligt vil jeg jo gerne undgå at skulle købe en med windows præ-installeret, men alle de steder jeg har kigget på nettet, er windows en fast del af købet.
Så er der nogen der kender til et sted hvor man kan købe computer uden windows? Den skal primært bruges til studie, men skal alligevel have lidt regnekraft da jeg gerne vil spille lidt engang imellem også.
På forhånd tak hvis der er nogen der kan hjælpe '
Ny computer, men hvilken??
-
Ny computer, men hvilken??
Senest rettet af Anders Bredahl 4. apr 2011, 08:58, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: Ny computer, men hvilken??
Hej
der er fx denne men den er ikke helt lille
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700600010&gruppe=PCnotevision
stra
der er fx denne men den er ikke helt lille
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700600010&gruppe=PCnotevision
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Ellers er det også muligt at forlange penge tilbage hvis du køber en maskine med Windows Vista eller Xp. Det er dog lidt besværligt så det er klart bedst hvis du kan finde en god maskine uden Windows.
-
Hej igen
Mange tak for linket til MM-vision, dem havde jeg ikke kendskab til før, og den computer Stra har linket til ser ud til at være helt perfekt
Mange tak for hjælpen
Mange tak for linket til MM-vision, dem havde jeg ikke kendskab til før, og den computer Stra har linket til ser ud til at være helt perfekt
Mange tak for hjælpen
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Vi har fået en løst knap du bare kan trykke på i stedet for at ændre emnet.