Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af lath »

Finn Nørbygaard søger folketingskandidater til nyt politisk parti

Partiet skal hedde Økonomipartiet og vil give helt almindelige danskere mulighed for at få politisk indflydelse. Er du vores næste politiker?

Har du en politiker i maven og gejst til en hel valgkamp?
Kan du holde fast på et standpunkt, indtil meningsmålingerne ændrer sig? Feje ting ind under gulvtæppet, så de bliver liggende? Og kan du tænke positivt og gøre tingene bedre end de nuværende politikere? Så er du måske vores næste folketingskandidat!

For at stille op er det et krav, at du:

ikke har haft en skattesag eller en ægtefælle, der er bedrager
ikke har holdt for lange ferier eller har børn, der går i privatskole
ikke har udført eller fået udført alt for meget sort arbejde

Økonomipartiet vil give danskere og danske investorer bedre økonomiske forhold inden for landets grænser. Vi vil gerne være positive og stemme for de fleste forslag. De politiske linjer er ikke endeligt udstukket endnu, så du har mulighed for at påvirke partiprogrammet med dine egne mærkesager.

Aktiv på vælgermøder, på TV og ind imellem på Christiansborg
En vigtig opgave for dig bliver at påvirke folkets mening ved at deltage i vælgermøder og TV-diskussioner. Du skal kunne svare flere gange på de samme spørgsmål uden at sige noget, helst uden at slukke for mikrofonen eller få et raserianfald. Hvis du har værktøjskassen i orden, kan du eksperimentere mellem forskellige politiske kommunikationsmetoder - fx ”uld-i-mund”, ”varm luft”, bortforklaring, kulturelle misforståelser eller ansvarsfralæggelse. Du får selvfølgelig tilknyttet en spin-doktor, der til enhver tid fortæller dig, hvad du skal mene om de forskellige sager.

Der er ingen krav til, hvor tit du skal møde op på Christiansborg. Det er vigtigere, at du skaber resultater, end at du møder op på dit arbejde. Det kan dog ikke undgås, at du en gang imellem er nødt til at møde i Folketingssalen til særligt vigtige afstemninger.

Unikke medarbejdergoder
Udover lønnen får du en virkelig god pensionsordning, immunitet for spiritus, fart- og parkeringsbøder, samt en skattefri godtgørelse på 50.000 kr. til dækning af udgifter uden at skulle aflevere dokumentation.

Har du folkelig appel og tidligere optrådt på TV?
Da vi ser meget på din erfaring og personlighed, behøver du ikke have en formel uddannelse. Kendskab til økonomi eller politik er ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har en folkelig appel, der kan skabe tillid blandt vælgerne. Det er et plus, hvis du tidligere har optrådt på TV. Det bedste er, hvis du har en fortid som TV-journalist, studievært, sportsstjerne, skuespiller, eller som minimum har været omtalt i de kulørte blade eller tabloidpressen. Det er ingen hindring, at du har sunget tyske fædrelandssange, det er en del af showbiz.

Vi forventer, at du deltager i TV-programmer som Vild med dans, Kender du Typen, Paradise Hotel, Stjernerne på slottet eller andre populære programmer, der kan profilere vores sociale profil. Særligt programmer som Luksusfælden eller tilsvarende vil være oplagt i forhold til vores økonomiske politik.


Fra http://www.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm=jobtext&id=119505&tid=h305639

Held og lykke med jobsøgningen. ;)

/Lars


















Fed Aprilsnar: LOL LOL LOL LOL
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af Artificial Intelligence »

Passer ellers godt med de nuværende politikkere vi har nu. Jeg har ellers fiflede med ideen om, at blive politikker - da de må langt mere end normale danskere.
Jønse

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af Jønse »

lath skrev:Fra http://www.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm=jobtext&id=119505&tid=h305639

Held og lykke med jobsøgningen. ;)

/Lars
Fed Aprilsnar: LOL LOL LOL LOL


Aprilsnar :?: :?:
Hvordan kom de andre 179 så derind :? :?
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af lath »

Jønse skrev:
lath skrev:Fra http://www.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm=jobtext&id=119505&tid=h305639

Held og lykke med jobsøgningen. ;)

/Lars
Fed Aprilsnar: LOL LOL LOL LOL


Aprilsnar :?: :?:

Ja, du læste det 1. indlæg, ikk?

Jønse skrev:Hvordan kom de andre 179 så derind :? :?

De blev valgt, men det forhindrer ikke at et MF (medlem af Folketinget) skifter til et nyt eller andet parti.
Der er iøvrigt folketingsvalg senest til November.

Bemærk timingen af jobopslaget på jobindex. Annonceret den 31. Marts (om aftenen), og kun 7 måneder før et valg er et dårligt valg for et nyt parti, da der så ikke er tid til at profilere sig over for befolkningen.
Listen af krav udelukker iøvrigt alle top-politikere der har en vis erfaring.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Jønse

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af Jønse »

Aprilsnar :?: :?:


Ja, du læste det 1. indlæg, ikk?

Jønse skrev:Hvordan kom de andre 179 så derind :? :?


De blev valgt, men det forhindrer ikke at et MF (medlem af Folketinget) skifter til et nyt eller andet parti.
Der er iøvrigt folketingsvalg senest til November.

Bemærk timingen af jobopslaget på jobindex. Annonceret den 31. Marts (om aftenen), og kun 7 måneder før et valg er et dårligt valg for et nyt parti, da der så ikke er tid til at profilere sig over for befolkningen.
Listen af krav udelukker iøvrigt alle top-politikere der har en vis erfaring.

/Lars

Jovist så jeg det var en aprilsnar, jeg havde vel bare håbet at det hele var en spøg :!:
Men et folk har jo de ledere de har fortjent :x
Brugeravatar
Kurt Christensen
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 12. feb 2011, 13:22
IRC nickname: How to be me

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af Kurt Christensen »

Hvad betyder og hvor komme denne skrivemåde fra egentligt "/navn"?
Når lejligheden byder sig.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af lath »

How to be me skrev:Hvad betyder og hvor komme denne skrivemåde fra egentligt "/navn"?


Jeg bruger den som synonym for ordet "hilsen", og med hensyn til kommer fra ved jeg ikke helt om det noget jeg har set ude på de større internationale programmør-fora, eller om det bare er min opfindelse.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af Christian.Arvai »

~/ sweet ~/
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af AJenbo »

lath skrev:
How to be me skrev:Hvad betyder og hvor komme denne skrivemåde fra egentligt "/navn"?


Jeg bruger den som synonym for ordet "hilsen", og med hensyn til kommer fra ved jeg ikke helt om det noget jeg har set ude på de større internationale programmør-fora, eller om det bare er min opfindelse.

/Lars

Jeg mener det skal illustrere en underskrift.

-Anders
Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3652
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Nyt job: folketingskandidater til nyt politisk parti

Indlæg af NickyThomassen »

Er det ikke bare slang for at man er færdig med sit indlæg?
Det ligner i hvert fald rigtigt meget HTML-tags som netop afsluttes med </tag-navn> efter at de er åbnet med <tag-navn>.

Og vel egentlig efter samme princip som nogle af knapperne her på forrummet arbejder med:

Kode: Vælg alt

[code][/code]

Men det er bare et bud :)

Hilsen Nicky