savner mit panel i top og bun
mit lyd kort går ned hver nat så skal genstarte vær morgen jeg vægner men i morges forsvante mit panel hvor den kan jeg få det igen?
jeg kan højerklige på skrivebor også vælge programer og instillinger også panel
men kan ik åbne panel trudet ellers jeg kunde få min panel tilbage der men nej
på forhånd tak
savner mit panel i top og bun
-
Re: savner mit panel i top og bun
basse skrev:savner mit panel i top og bun
mit lyd kort går ned hver nat så skal genstarte vær morgen jeg vægner men i morges forsvante mit panel hvor den kan jeg få det igen?
jeg kan højerklige på skrivebor også vælge programer og instillinger også panel
men kan ik åbne panel trudet ellers jeg kunde få min panel tilbage der men nej
på forhånd tak
så fik jeg mit panel til bage igem grub der valte jeg et skrit til bage
AJenbo foreslog mig i et an tråde
Når du vælger fra listen i grub kan du så se en Ubuntu udgave med en ældre Linux kerne version? Prøv den og se om
og her virket det super
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
prøv at åbne en terminal (tryk alt+f2 og skriv gnome-terminal) og prøv at køre denne kommando:
Kode: Vælg alt
killall gnome-panel
gnome-panel
-
- Admin
Ok, det var da lidt spøjst at kernen kunne forudsagde det. Prøv at slå Visuelle effekter fra under System-indstillinger-udsende, og se om problemet stadig opstår.
-
ja så kan jeg ik loke ind i min agen pc øv den nægter min kode ?? hvorfor nu det ?
når nu lukker pc kun op i terminal ? baggrundbille og ope i venster jørne terminel ? hmm
når nu lukker pc kun op i terminal ? baggrundbille og ope i venster jørne terminel ? hmm
Senest rettet af basse 29. mar 2011, 15:06, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
Caps lock?
-
AJenbo skrev:Caps lock?
hvad detyder det ?
-
ja når jeg seter den til i start menyen xterm kan jeg
når nu lukker pc kun op i terminal ? baggrundbille og ope i venster jørne terminel og bruge amsn og firefox vlc men kun en ting af gane og dårlig opløsning
når nu lukker pc kun op i terminal ? baggrundbille og ope i venster jørne terminel og bruge amsn og firefox vlc men kun en ting af gane og dårlig opløsning
-
AJenbo skrev:prøv at åbne en terminal (tryk alt+f2 og skriv gnome-terminal) og prøv at køre denne kommando:Kode: Vælg alt
killall gnome-panel
gnome-panel
min pc siger
gnom-panel: no process found
-
også liger jeg nyt styresystem i avlit avlit
-
- Admin
basse skrev:AJenbo skrev:Caps lock?
hvad detyder det ?
Det er en taste på dit tastatur der gør at du skiver med store bogstaver, hvis du har den slået til vil du sandsynligvis ikke kunne taste din adgangs kode korrekt.
basse skrev:ja når jeg seter den til i start menyen xterm kan jeg
Jeg forstår slet ikke hvad du skriver her, vil den kun starte op i lav opløsning?
basse skrev:avlit avlit
... du mener vel "ærgeligt"?
-
Caps lock? når ja den så bokstaver for blir store eller små ja men det var nu ik der for den ik hville godtag min kode og nået ik finde ud af det
Jeg forstår slet ikke hvad du skriver her, vil den kun starte op i lav opløsning? jo når du starter din pc kommer der en lokind hvor i bunden af skærme hvor du kan stille sproget på pc og tastaturet også var der også xterm og 2 anter muliheder
xubuntu inu det virker jo også maget godt bare ireterne når den gå ned
Jeg forstår slet ikke hvad du skriver her, vil den kun starte op i lav opløsning? jo når du starter din pc kommer der en lokind hvor i bunden af skærme hvor du kan stille sproget på pc og tastaturet også var der også xterm og 2 anter muliheder
xubuntu inu det virker jo også maget godt bare ireterne når den gå ned