Opsætning af mail programmer
-
- Geografisk sted: silkeborg
Opsætning af mail programmer
Er der nogen der ved hvordan man ændrer smtp til asmtp og portindstillinger i andre mail programmer end Thunderbird.
Linux - The way it was meant to be.
Med venlig hilsen
Steen
Med venlig hilsen
Steen
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Opsætning af mail programmer
stinemet skrev:Er der nogen der ved hvordan man ændrer smtp til asmtp og portindstillinger i andre mail programmer end Thunderbird.
det korte svar : ja.
e evolution sætter du porten efter din smtpserver således (her er serveren smtp.mail.server og porten er 633)
Kode: Vælg alt
smtp.mail.server:663
asmtp er så vidt jeg husker det samme som smtp men hvor serveren kræver godkendelse og det er et felt lige under smtp adressen
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
asmpt skal bruges i opsætning fx for at kunne anvende TDC.
Der må være forskel på udbyder. Jeg kan se, at jeg har sat evolution op med indgående post port "143" og udgående port "587"
stra
Der må være forskel på udbyder. Jeg kan se, at jeg har sat evolution op med indgående post port "143" og udgående port "587"
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Forskellige mail udbyder brugere forskellige port numre.
Evolution har forresten en funktion du kan bruge til at scanne hvilken type kryptering serveren under støtter til kryptering af adgangskoden.
Evolution har forresten en funktion du kan bruge til at scanne hvilken type kryptering serveren under støtter til kryptering af adgangskoden.
-
- Geografisk sted: silkeborg
Tak til Soundpartner, så virker Evolution, og det er det jeg helst vil bruge, det var dejligt.
Linux - The way it was meant to be.
Med venlig hilsen
Steen
Med venlig hilsen
Steen