Hej,
er der nogen der har en "pind" til Evolution, så 'teltet' ikke falder sammen når man sender en mail.
Jeg har også et mindre problem med at mails i udbakken ikke kan stoppes
Den er sendt selv om jeg går ind og retter i den. Det er ret surt at modtageren skal starte med en defekt sag.
EVOLUTION lukker ved SEND
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: EVOLUTION lukker ved SEND
Jeg forstår ikke helt din analogi med.
Er du ikke færdig med en mail så gem den som en kladde i stedet for at sende den.
Er du ikke færdig med en mail så gem den som en kladde i stedet for at sende den.
-
AJenbo skrev:Er du ikke færdig med en mail så gem den som en kladde i stedet for at sende den.
Dét har du da ret i - principielt, men når man nu tror man er færdig!
Jeg er ofte lige hurtig nok. Konen siger det er fordi jeg tænker hurtigere end jeg kan (af og til)
Derfor sker det, at jeg kommer i tanker om noget, der skulle have været med i mailen.
Når den så stadig ligger i Udbakken, så er det vel fordi den endnu ikke er sendt - Dét er så noget, jeg åbenbart har misforstået!
Dobbeltklikker jeg på mailen i udbakken, så kan jeg redigere i den, og så formodede jeg at 'systemet' så forstod, man var i gang med at udføre nogle ændringer, hvorfor mailen så IKKE skulle sendes.
Jeg erkender blankt, at der sagtens kan være noget jeg har misforstået
Nå men det var et sidespring fra mit egentlige spm. der går på hvorfor Posten slukker bare fordi jeg sender en mail.
Det er dog ikke værre end at jeg starter den op igen. Men alligevel?
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
vovsen99 skrev:AJenbo skrev:Er du ikke færdig med en mail så gem den som en kladde i stedet for at sende den.
Jeg er ofte lige hurtig nok. Konen siger det er fordi jeg tænker hurtigere end jeg kan (af og til)
Derfor sker det, at jeg kommer i tanker om noget, der skulle have været med i mailen.
Når den så stadig ligger i Udbakken, så er det vel fordi den endnu ikke er sendt - Dét er så noget, jeg åbenbart har misforstået!
Dobbeltklikker jeg på mailen i udbakken, så kan jeg redigere i den, og så formodede jeg at 'systemet' så forstod, man var i gang med at udføre nogle ændringer, hvorfor mailen så IKKE skulle sendes.
Jeg erkender blankt, at der sagtens kan være noget jeg har misforstået
Nå men det var et sidespring fra mit egentlige spm. der går på hvorfor Posten slukker bare fordi jeg sender en mail.
ikke helt... når den ligger i udbakken er den ved at blive sent. alt efter hastigheden på din forbindelse og din udbyders smtp (og størelsen på mailen) så tager dette ikke mange sekunder. en alm tekst mail uden vedhæftninger her hos mig er afsendt inden jeg kan nå at få musen over på udbakken og trykke på musseknappen.
det er derfor ikke et problem med evolution men et problem med at din forbindelse og din udbyders sptp-server er for hurtig.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
vovsen99 skrev:AJenbo skrev:Er du ikke færdig med en mail så gem den som en kladde i stedet for at sende den.
Men hvordan kender du få normalt forskel på hvornår du er færdig og hvornår du er færdig færdig?
Jeg tror ikke helt jeg forstår din arbejdsgang, hvilket e-mail-program brugte du før og hvordan hade du sat det op der?
vovsen99 skrev:Når den så stadig ligger i Udbakken, så er det vel fordi den endnu ikke er sendt - Dét er så noget, jeg åbenbart har misforstået!
Jo, der kan dog forekomme et øjeblik hvor den ikke er blevet overført til Afsendte mappen.
vovsen99 skrev:Dobbeltklikker jeg på mailen i udbakken, så kan jeg redigere i den, og så formodede jeg at 'systemet' så forstod, man var i gang med at udføre nogle ændringer, hvorfor mailen så IKKE skulle sendes.
Der er jeg ikke sikker på det gør, på den anden side er jeg jo ikke sikker. Men det ville nok være sikre at flytte den til Kladder også først redigere den der.
vovsen99 skrev:Nå men det var et sidespring fra mit egentlige spm. der går på hvorfor Posten slukker bare fordi jeg sender en mail.
Det tror jeg du allerede har spurgt om (og fået svar på) via mail til side administratorene (der for jeg fra rådede det ).