Awesome Screenshot i Chromium

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
knudpetersen
Geografisk sted: Hou ved Odder

Awesome Screenshot i Chromium

Indlæg af knudpetersen »

Jeg er blevet rigtig glad for browseren Chromium, og der jeg har installeret en lille udvidelse med navnet "Awesome Screenshot".

Det er dejlig nemt at tage et screenshot, men jeg kan desværre ikke få noteringsfunktionen til at virke.
Jeg har set på nettet hvorledes andre tilsyneladende kan få det til at virke helt uden besvær - så det må være mig der gør noget galt.

Det viser sig på den måde at jeg kan croppe et screenshot, men ikke skrive eller tegne på det. Er det mon noget med java ?
Der kommer en lille firkant nederst i venstre side hvor der står: javascript void (0) når jeg holder musepilen over knappen der f.eks. skal tegne en pil.
Hilsen Knud

Stor fan af UBUNTU.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Awesome Screenshot i Chromium

Indlæg af AJenbo »

Java og javasctip er 2 helt forskellig ting. De med void er noget kode der gør ingen ting, sikker fordi programmører bruger knappen på en utraditionel måde. Det er ikke en fejl som sådan.
knudpetersen

Indlæg af knudpetersen »

Ok - så må vi håbe der er nogen der ved hvad det så kan være der driller.
Hilsen Knud

Stor fan af UBUNTU.
knudpetersen

Indlæg af knudpetersen »

Hurra - nu virker det pludselig, det må have været en opdatering af Chromium eller noget deromkring som har løst problemet.
Awesome Schreenshot er en yderst nyttigt udvidelse til Chrome/Chromium som bestemt kan anbefales.
Hilsen Knud

Stor fan af UBUNTU.
msm
IRC nickname: msm
Geografisk sted: Dublin

Indlæg af msm »

Enig - det er perfekt. Jeg bruger det selv en del i forbindelse med mit arbejde.
Mvh
Mikkel