Samme "problem" på både 10.04 og 10.10 - 2 vidt forskellige temaer.
Hvis man tilføjer mere end 10 steder i nautilus, som jo er de samme der vises i steder på panelet, så "sænkes de et niveau" ud i en undermappe der hedder bogmærker. Øv. Det var dårligt forklaret.
Er der nogen der ved hvor man kan konfigurere den grænseværdi? Så jeg f.eks. kan have mere end 10 bogmærker i "øverste niveau".
Jeg har kikket lidt rundt i gconf-editor, men man skal have en ret god idé hvor man skal lede for at finde noget der. Jeg skal lade være med at nævne den fortærskede analogi om nålen og høstakken, læg til gengæld mærke til hvordan jeg fik sammenbragt tærske og hø, kom igen Josefine Klougart...
Steder i panelets bogmærker
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Steder i panelets bogmærker
Det er mainmenu som et et panelprogram til gnome-panels, måske det kan hjælpe?
-
- Redaktør
Tak Ajenbo. Jeg tror jeg har fundet det sted i gconf-editor hvor den burde være reprænsenteret hvis den skulle være med her: /apps/panel/default_setup/objects/menu_bar
Men nej. Det betyder selvfølgelig ikke at det ikke kan lade sig gøre, men jeg tror ikke det er rimeligt at blive helt langhåret over sådan en lille detalje.
Jeg lader dog tråden forsætte som uløst natten over, i tilfælde af at nogen skulle vide det. Men lad vær med at brug tid på det hvis I ikke ved det i forvejen. Så kunne jeg selv lede.
Men nej. Det betyder selvfølgelig ikke at det ikke kan lade sig gøre, men jeg tror ikke det er rimeligt at blive helt langhåret over sådan en lille detalje.
Jeg lader dog tråden forsætte som uløst natten over, i tilfælde af at nogen skulle vide det. Men lad vær med at brug tid på det hvis I ikke ved det i forvejen. Så kunne jeg selv lede.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
-
- Redaktør
Godt fundet. Det vil jeg prøve når jeg får lidt tid i overskud. Det er jo trods alt ikke verdens enkleste måde at ændre den konfiguration på.