Omtalte tekstfil vil ikke give udvidet funktionalitet. Blot få det til at virke hvis det ikke virker, og det er der jo ikke nogen grund til, når det virker, hvis du forstår.
Screenshots:
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=5191
Jeg ved ikke om der er blevet en nemmere metode siden ajenbo har redesignet siden. Men det er ikke så svært som det ser ud.
Nokia Symbian 3
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Nokia Symbian 3
Der er noget med at ikke alle bruger har adgang til at uploade billeder direkte til siden, jeg skal have kigget på det men end til da må du lægge billederne på en anden side og linke til dem.
Hvis du ikke kan afspille musikken på elefonen efter du har overført den er det nok fordi den ligger i et format telefonen ikke forstår og først skal konvateres. Banshee kan sættes op til automatisk at konvatere musikken til et format telefonen understøtter.
Mht billeder så har jeg ikke prøvet shotwell men med f-sport er det bare at trykke på import, og muligvis vælge telefonen hvis ikke allerede programmet har gjort det.
Du kan ikke bruge et windows der allerede er installeret, du skal have installations cd'en og installere det på ny i den virtuellemaskine.
Du kan hente virtualbox med usb understøttelse her http://www.virtualbox.org/wiki/Linux_Download
Hvis du ikke kan afspille musikken på elefonen efter du har overført den er det nok fordi den ligger i et format telefonen ikke forstår og først skal konvateres. Banshee kan sættes op til automatisk at konvatere musikken til et format telefonen understøtter.
Mht billeder så har jeg ikke prøvet shotwell men med f-sport er det bare at trykke på import, og muligvis vælge telefonen hvis ikke allerede programmet har gjort det.
Du kan ikke bruge et windows der allerede er installeret, du skal have installations cd'en og installere det på ny i den virtuellemaskine.
Du kan hente virtualbox med usb understøttelse her http://www.virtualbox.org/wiki/Linux_Download
-
- IRC nickname: How to be me
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
AJenbo skrev:Hvis du ikke kan afspille musikken på elefonen efter du har overført den er det nok fordi den ligger i et format telefonen ikke forstår og først skal konvateres. Banshee kan sættes op til automatisk at konvatere musikken til et format telefonen understøtter.
Så vidt jeg forstod så var det banshee der ikke ville spille (streame) direkte fra telefonen. Jeg har som sagt aldrig prøvet det.
http://www.virtualbox.org/wiki/Linux_Downloads
-
Ubuntu 10.10 ("Maverick Meerkat") i386 | AMD64
skal det være i386 eller amd64?
skal det være i386 eller amd64?
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Har du installeret ubuntu i den anbefalet i386 (32bit) eller AMD64(64bit) udgave?
-
-
så har vi boxsen, så må vi kigge på indholdet i morgen
Når lejligheden byder sig.
-
- Geografisk sted: Erslev på Mors
Hej...
Konen har en nokia..
Den måde hun ligger musik og billeder ind på den er..
Hun ligger musikken ind på pc med asunder i mp3 format.
Det bliver så lagt ind som album.
Hun kobler den til pc med USB ledningen.
Så kopire hun album over i den mappe telefonden ligger på skrivebordet.
Derefter går hun ind i musik afspiller og opdatere afspillings liste.
hun sender billeder og apps til den med bluethoch..
Konen har en nokia..
Den måde hun ligger musik og billeder ind på den er..
Hun ligger musikken ind på pc med asunder i mp3 format.
Det bliver så lagt ind som album.
Hun kobler den til pc med USB ledningen.
Så kopire hun album over i den mappe telefonden ligger på skrivebordet.
Derefter går hun ind i musik afspiller og opdatere afspillings liste.
hun sender billeder og apps til den med bluethoch..
Lubuntu 18.04 LTS