Checke porte og hardware
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Checke porte og hardware
Det er fint det du har lavet. Du har bare kørt den kort du fik i terminalen, så klarer den selv resten (den "piper" outputtet af dmesg til en web-side: pastebin for at være teknisk).
-
- IRC nickname: How to be me
jeg fatter hat af hvad i siger, hvad kan jeg bruge det til, hvad får jeg oplyst i dette kryptiske udskrift
Når lejligheden byder sig.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Du skal såmænd ikke forstå en hat. Og du kan ikke bruge det til noget. Det ud til at vi håber på at lath måske kan læse noget i den. Så du må lige væbne dig med tålmodighed til han dukker op.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Hvis du vil kan du teste din computer fra System-Administration-Systemtest
-
man skal da vide hvad man skal kigge efter rent programmæssig for at finde det der
men så blev jeg så meget klogere denne gang
men så blev jeg så meget klogere denne gang
-
- Admin
Når jeg prøver et nyt program (eller styre system) er noget af det først jeg gøre altid at kigge alle menuerne igennem, jeg vil nu sige systemtest er temmelig åbenlys, men måske jokkede du?
-
nej jeg jokkede ikke, det er græsk for mig
ok
ok
Senest rettet af Kurt Christensen 20. feb 2011, 19:42, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
Hvis der ikke er noget galt med din maskine så er der ingen grund til at gennemgå din opstarts log, og det er der så nok heller ikke nogen der vil gøre for dig hvis ikke der er noget der tyder på der er noget galt der. Så glem den, vi bad dig bare hive den frem da vi troede det var dig der hade problemer med din USB port fordi du begyndte at skrive i basses emne.
Hvis du vil lære noget om opstarts loggen så vil jeg for slå at du finder en guide på nettet eller låner en bog om Linux.
Hvis du vil teste dit hardware så åben System-Administration-Systemtest, det er en gange simpel guide for du får alt forklaret på skærmen.
Hvis du vil lære noget om opstarts loggen så vil jeg for slå at du finder en guide på nettet eller låner en bog om Linux.
Hvis du vil teste dit hardware så åben System-Administration-Systemtest, det er en gange simpel guide for du får alt forklaret på skærmen.