AJenbo skrev:Når du skal citere nogen så brug [Citér] knappen på deres indlæg, eller maker teksten medknappen. Og husk at slutte dine oder korrekt (har rettetdet for dig).
oder?
AJenbo skrev:Når du skal citere nogen så brug [Citér] knappen på deres indlæg, eller maker teksten medknappen. Og husk at slutte dine oder korrekt (har rettetdet for dig).
Kode: Vælg alt
sudo add-apt-repository ppa:danielrichter2007/grub-customizer && sudo apt-get update && sudo aptitude install grub-customizer && sudo grub-customizer
How to be me skrev:oder?
AJenbo skrev:How to be me skrev:oder?
Koder.
laoshi skrev:Hvis du vil kunne udføre den slags oprydningsopgaver - og en del anden tilretning af systemet, så kan du gøre det med et program som hedder ubuntu tweak. Du skal lige bruge et par kommandoer i en terminal for at installere det, men så kan du lave dine ændringer i en grafisk programflade.
Se installationsvejledningen i denne tråd
Du finder terminalen i Programmer > Tilbehør > Terminal
Når du skal lave ændringer i systemet med kommandoer som starter med sudo så skal du indtaste dit password når du bliver bedt om det. Markøren flytter sig ikke mens du taster det ind, men det modtages alligevel. Bekræft med <enter> og så kører det.
How to be me skrev:AJenbo skrev:How to be me skrev:oder?
Koder.
nu var det ikke en kode jeg lavede, men et eller andet jeg gjorde forkert ;O)
AJenbo skrev:How to be me skrev:nu var det ikke en kode jeg lavede, men et eller andet jeg gjorde forkert ;O)
Jeg taler om der hvor du havde forsøgt at citere noget af det soundpartner skrev, du hade kopieret det til dit genget indlæg og forsøgt at gøre det kursiv, men der manglede et tegn i den kode der markere noget som kursiv, enten hade du glemt at skrive den eller også hade du slettet den.