"Knappen" til at slukke for min PC, der kører på Ubuntu 10.10, er "forsvundet". Jeg har fundet følgende vejledning:
"You can move panel objects within a panel, and from one panel to another panel. You can also move objects between panels and drawers.
To move a panel object, middle-click and hold on the object and drag the object to a new location. When you release the middle mouse button, the object anchors at the new location.
Denne vejledning virker på nogle= de fleste af de objekter, jeg har i mit panel. De tre naboobjekter, som måske har klemt lukke-knappen ud af synsfeltet er dropbox, bluetooth og ikconet for wiredconnection. De tre reagerer IKKE i overensstemmelse med den citerede vejledning og jeg kan ikke trække dem længere mod venstre for eventuelt at få slukke knappen frem i lyset!
Er der mon hjælp at hente her til dette spøjse problem.
mvh
mbjornbak
Forsvundet object( lukke-knapen) i mit øverste panel
-
- IRC nickname: mbh
- Geografisk sted: København
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Forsvundet object( lukke-knapen) i mit øverste panel
Nu ved jeg ikke præsis hvilket 3 objekter du taler om, men en af de kasser der er der oppe skal man trække i en lille bjælke der er til venstre for dem.
Jeg vil dog tro du er kommet til at fjerne (svart ja til at slette) panel programemt på et tidspunkt, programmerne ligger sig normalt kun oven i hinanden hvis din skærm er for lille til at inde holde det hele.
Højer klik på et tomt område og vælg tilføj til panel..., find "Session af indikatorpanelprogram" og tryk tilføj.
Jeg vil dog tro du er kommet til at fjerne (svart ja til at slette) panel programemt på et tidspunkt, programmerne ligger sig normalt kun oven i hinanden hvis din skærm er for lille til at inde holde det hele.
Højer klik på et tomt område og vælg tilføj til panel..., find "Session af indikatorpanelprogram" og tryk tilføj.
-
- IRC nickname: mbh
- Geografisk sted: København
Bingo!!
Jeg har nu med din hjælp fået indsat en nyt slukke icon. Tak for det.
mvh
mbjornbak
Jeg har nu med din hjælp fået indsat en nyt slukke icon. Tak for det.
mvh
mbjornbak
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Super så kan du bare trykke på [V ] for at markere tråden som løst.