Hvis ikke det hjælper - så kontroller om du har plugins i din browser som kan hindre dig i at få adgang (popup-blokkere, f.eks.)
Er det chromium du bruger som browser?
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Jeg kan ikke rigtig se hvad der står på siden, prøv at sætte den til at tage billedet efter 1 sekund så vinduet kan nå at forsvinde. Du kan også bruge printscreen (Prnt Scrn) tasten på dit tastatur. Kan du ikke også komme med en liste af de udvidelser du har installeret i Firefox funktioner-tilføjelser-udvidelser.
kimbt skrev:Der mangler der hvor man skriver sin adgang og kode
Og det er netop et java-problem. Så prøv at følge vejledningen i den tråd jeg gav dig lige før.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Har du så været inde og tillade cookies, sådan som du får at vide ?
Hmm. Så må du vist kigge nærmere på dine plugins. Der kan være noget som beskytter dit privatliv lidt for godt. Prøv at skrive about:plugins i browserens adresslinje og kom med resultatet. (Forudsat altså stadig at du har fået java op at køre)