Hejsa
Jeg har købt en LG GD510 telefon og kunne godt tænke mig at overføre de billeder og videoklip, jeg tager på den til min Ubuntu-computer. Softwaren der fulgte med virker åbenbart ikke til Linux, men tænkte at jeg vel burde kunne bruge telefonen som ekstern drev, da der fulgte USB-kabel med til telefonen. Men har forsøgt at koble telefonen til computeren og der sker INGENTING! Udover at telefonen begynder at lade op. Kan nogen hjælpe mig?
På forhånd tak for svarene!
Mvh. René
Overføre billeder/videoklip fra LG-telefon
-
- IRC nickname: René
- Geografisk sted: Lolland
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Overføre billeder/videoklip fra LG-telefon
Prøv at sætte den, åben programmer - tilbehør - terminal, skriv lsusb og kopier resultatet her inde.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
René33 skrev:Hejsa
Jeg har købt en LG GD510 telefon og kunne godt tænke mig at overføre de billeder og videoklip, jeg tager på den til min Ubuntu-computer. Softwaren der fulgte med virker åbenbart ikke til Linux, men tænkte at jeg vel burde kunne bruge telefonen som ekstern drev, da der fulgte USB-kabel med til telefonen. Men har forsøgt at koble telefonen til computeren og der sker INGENTING! Udover at telefonen begynder at lade op. Kan nogen hjælpe mig?
På forhånd tak for svarene!
Mvh. René
jeg kender ikke lige den telefon, men ofte kan man gå ind i en menu eller lignende og vælge hvad den skal gøre når den kommer på usb. her kan man som oftest vælge mellem oplad kun, pc-sync (til det medfølgende software) og diskdrev.
Du skal som du selv er inde på vælge diskdrev..
er det en android telefon så har du formegentlig en bar i toppen som du kan trække ned og så kan du vælge der
-
- Admin
Den køre noget der heder Flash UI. Jeg har kigget lidt rundt men kunne ikke ulembart finde noget om at få den til at køre over USB, men den har bluetooth så det var måske vejen frem.
-
- IRC nickname: René
- Geografisk sted: Lolland
Tak for svarene
Fik løst problemet
Fik løst problemet
-
- Admin
Ok, så må du meget gerne trykke på knappen med V for at markere emnet som løst.