Når jeg mounter en partition/usb/ekstern så starter mplayer med alle filerne i playlisten. Det er ret trættende i længden og jeg synes selv at jeg har kigget meget på google, så nu skriver jeg her i håb om at der er hjælp at hente.
På forhånd tak for hjælpen.
Problem når jeg mounter en partition
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Problem når jeg mounter en partition
Hej Zatla og velkommen til forummet
Du er nok kommet til at sætte den til altid at åbne medier med video på i din videoafspiller.
Du skulle kunne ændre det ved at åbne Nautilus (filhåndteringen) og trykke rediger-indstillinger-medie og her ændre standarden.
Du er nok kommet til at sætte den til altid at åbne medier med video på i din videoafspiller.
Du skulle kunne ændre det ved at åbne Nautilus (filhåndteringen) og trykke rediger-indstillinger-medie og her ændre standarden.
-
Mange tak for hjælpen, prøver det lige!
-
Der har jeg været inde og prøve at ændre indstillingerne flere gange, men det hjælper ikke. Måske gør jeg det forkert, men det tror jeg ikke. Øv.
-
- Admin
- IRC nickname: nicky
- Geografisk sted: 192.168.20.42
-
Det hjalp desværre heller ikke.
-
Jeg har fundet løsningen, jeg skulle åbne "Computer" - Klikke på mit username i menuen til venstre og derefter højre-klikke på "Desktop" -> "Open with" -> "Open folder", husk at sætte flueben så den husker kommandoen. Skriver metoden ind her hvis andre kan bruge den. Det løste mit problem
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
arh fint at du fik det løst, og godt at du gad skrive løsningen.