Hej Folkens
Jeg har pt en hjemmesiden hos One.com.
Den kan desværre kun serviceres fra Windows og Internet Explporer.
Jeg overvejer at prøve kræfter med Drupal, men Drupal har meget dårlige erfaringer med One.com.
Derfor er tide nu moden til at overvejer et skifte.
Hvem er Danmarksmestre til at hoste hjemmesider der kan arbejde med Drupal?
Det behøver jo ikke koste en formue, og jeg vil gene kunne tage mit hjememsidenavn med.
Nogle erfaringe/anbefalinger?
På forhånd tak for hjlæpe.
Sandersson
Bedste dansk udbyder af hjemmesider der kan køre Drupal?
-
Bedste dansk udbyder af hjemmesider der kan køre Drupal?
Senest rettet af Sandersson 26. jan 2011, 13:06, rettet i alt 2 gange.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Bedste dansk udbyder af hjemmesider der kan køre Drupal?
Jeg har fået forslået http://www.unoeuro.com/
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Da jeg havde one.com havde jeg Ubuntu som hoved operativsystem, og der virkede Firefox, og Filezilla fint - så den begrænsning du nævner må skyldes at du benytter noget web-software de har lavet.
Jeg bruger pt. gigahost.dk som web udbyder.
Kig evt. på https://gigahost.dk/hosting#details
Bemærk at de skriver at man godt kan køre Drupal på en hosting.
Iøvrigt: Skal du snakke med deres support, så skriv ikke supportspørgsmål i blogs - de bliver ikke læst af supporten.
Stil i stedet dit support spørgsmål via kontrolpanet (kræver at du er kunde). De svarer meget hurtigt.
/Lars
Jeg bruger pt. gigahost.dk som web udbyder.
Kig evt. på https://gigahost.dk/hosting#details
Bemærk at de skriver at man godt kan køre Drupal på en hosting.
Iøvrigt: Skal du snakke med deres support, så skriv ikke supportspørgsmål i blogs - de bliver ikke læst af supporten.
Stil i stedet dit support spørgsmål via kontrolpanet (kræver at du er kunde). De svarer meget hurtigt.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
One.com har noget hjemme side 123 og filhåndtering på deres kontrol panel, det virke kun i IE, men jeg har aldig set nogen lave en flot og velholdt side med det, så det er ikke noget man går glip af.
Som Lath siger så brug FTP og et ordentlig hjemmeside værktøj i stedet.
Jeg har oplevet at Drupal har kørt lansomt på One.com men efter deres opdatering af serverne i starten af året ser det ud til at drupal faktisk køre godt på deres server (Debian).
Som Lath siger så brug FTP og et ordentlig hjemmeside værktøj i stedet.
Jeg har oplevet at Drupal har kørt lansomt på One.com men efter deres opdatering af serverne i starten af året ser det ud til at drupal faktisk køre godt på deres server (Debian).
-
Takker for jeres indput.
Ved i tilfældigvis hvor der ligger en god danske vejledning for begyndere i Drupal?
Gerne indeholdende hvordan man får det "Instalelret"
Hej fra mig
Sandersson
Ved i tilfældigvis hvor der ligger en god danske vejledning for begyndere i Drupal?
Hej fra mig
Sandersson
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Sandersson skrev:Takker for jeres indput.
Hej fra mig
Sandersson
Dem her ved nok lidt mere om Drupal end vi gør: http://drupaldanmark.dk/forum
Nu ved jeg ikke hvordan du har det med engelsk, men det er sådan med IT (og mange andre ting) at du får fat i det bedste læsestof ved at kunne engelsk, da engelsk er lingua franca (bridge language/brobygger sprog/sproget man kommunikerer i).
drupal.org's installationsguide, som er på engelsk.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags