Fejlmelding eee

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Peter Christensen
IRC nickname: Peter

Fejlmelding eee

Indlæg af Peter Christensen »

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/437258

Da jeg havde opdateret min eee Asus, fik jeg en melding om, at der måske var et nedbrud undervejs og om jeg ville rapportere fejlen, hvilket jeg gjorde. Fejlen var åbenbart kendt, for der kom en henvisning til ovenstående side. Shit det er on english, og "jeg fatter keine".

Hvad er problemet? og hvad kan jeg gøre for at udbeder skaden?

Hilsen
Peter
Venlig hilsen
Peter
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: Fejlmelding eee

Indlæg af zob »

Det skulle tilsyneladende være løst i senere kernel-versioner end: 2.6.31-17.54
Hvilken kernel kører du på?
Du finder svaret ved f.eks. at køre denne kommando i en terminal (og copy paste output hertil):

Kode: Vælg alt

lsb_release -a && uname -a
Peter Christensen
IRC nickname: Peter

Indlæg af Peter Christensen »

Jeg er lidt Pissed. :( Jeg er blevet udelukket af administrator med en besked om at jeg er spammer. Jeg har sendt ovenstående forespørgsel, er det spam?
Peter Christensen
Venlig hilsen
Peter
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Installationen har jo den ælste kerne for den udgave, når du har installeret skal du bare køre en opdatering og så skulle problemet være løst. Lykkeds installationen?

Omkring spam, i weekenden blev der oprettet omkring 100 kontoer om dagen af spammer, der for har vi sat et filter op som blokere for brugere med suspekte email, brugnavne eller internet forbindelser. Det vil sige det er altså ikke en administrator der har markeret dig som spammer og det er ikke på grund af det du har skrevet, men du kan kontakte en administrator for at se på problemet med af du er blevet markeret ved en fejl.