Hej
Jeg var så flink at hjælpe en med at reboote en computer, (Vista) den var loadet med MS Office pakken, en maskine hvor det hele var preloadet, jeg hentede open office til den, men ejeren vil helst køre MS office, er der nogen der har et bud hvad jeg kan gøre? for at få det til køre igen, uden at, jeg skal købe en ny licens.
Mangler en nøgle
-
- IRC nickname: Kurtrynke
Mangler en nøgle
Med venlig hilsen
Kurt Petersen
Hyllveien 15 C
3408 Tranby
+47 936 48 560
Norge
Kurt Petersen
Hyllveien 15 C
3408 Tranby
+47 936 48 560
Norge
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Mangler en nøgle
Egentlig et microsoft-spørgsmål men måske er der nogen herinde der sidder inde med svaret (hvis ikke så prøv på http://www.eksperten.dk ). Men lad mig komme et spørgsmål i forkøbet. Er I i besiddelse af de CD'er der fulgte med da din ven købte computeren? Så kan i måske installere derfra, hvis ikke kan det blive noget med at skulle tale med producenten.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Du brude have fået en adgangs kode med maskinen til office, er du sikker på det ikke bare var en 60 dages prøve udgave, det er det næsten altid nu til dags.
-
- IRC nickname: Kurtrynke
AJenbo skrev:Du brude have fået en adgangs kode med maskinen til office, er du sikker på det ikke bare var en 60 dages prøve udgave, det er det næsten altid nu til dags.
Hej Ajenbo
Det er en computer hun har lånt ved kommunen, mens hun læser, den har aldrig kørt ordenligt (MS Vista), hver gang hun går på værksted med den går der let 14 dage inden den er klar igen, jeg fortalte hende så om mit Ubuntu, og det køre altid, men det tør hun ikke at gå i gang med, nu har jeg så fået hendes maskine til at køre ordenligt, men da der så var gået en mdr. fortale hun, at Office ikke køre mere, nu har jeg så set der skulle ha været en nøgle til det, den har hun ikke, jeg har sagt hun skal gå til kommunen for at få den, da det er deres computer, men det har hun svært ved, nu jeg har rodet i hendes maskine. elles må hun nok aflevere den og sige tak for lån.
Med venlig hilsen
Kurt Petersen
Hyllveien 15 C
3408 Tranby
+47 936 48 560
Norge
Kurt Petersen
Hyllveien 15 C
3408 Tranby
+47 936 48 560
Norge
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Ja så er det en multi bruger licens og så udlevere de ikke bare sådan nøglen.
Du kan prøve at se om den stadig eksistere i registerings databasen under
HKLM \Software\Microsoft\Office\12.0\Registration
(jeg går ud fra at det er et 32bit windows)
Du kan prøve at se om den stadig eksistere i registerings databasen under
HKLM \Software\Microsoft\Office\12.0\Registration
(jeg går ud fra at det er et 32bit windows)