Grafisk 3D tabulering - Genvej?

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Schindler

Grafisk 3D tabulering - Genvej?

Indlæg af Schindler »

Jeg kan, når jeg benytter Alt + Tab, køre igennem de forskellige åbne vinduer og programmer, jeg har, via en 2D kvadratisk oversigt. Hvis jeg i stedet benytter Alt + Windows tast + Tab, kører jeg ligeledes igennem vinduerne, men via en 3D-menu, som jeg finder mere lækker at bruge. Jeg kunne derfor godt tænke mig at ændre den almindelige Alt + Tab til at aktivere denne 3D-tabulering. Imidlertid kan jeg ikke finde dette punkt i System --> Indstillinger --> Tastaturgenveje - hvor jeg kan finde den almindelige 2D-tabulering.

Hedder 3D-tabuleringen noget, jeg ikke genkender, eller er den ikke at finde i menuen? Og i det sidste tilfælde: Hvordan kan jeg selv indstille tastaturgenvejen til den?

På forhånd tak for svar.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Grafisk 3D tabulering - Genvej?

Indlæg af AJenbo »

Du skal installere compizconfig-settings-manager. Der efter åbner du det under system-indstillinger-compizconfig settings manager. Vælge Category:Window Management, slå Static Application Switcher fra (det er den der normalt er på alt+tab), Tryk der efter på Shift Switcher, Tryk på kanppen midt for til højer mærket "<Shift><Super>Tab", afmarker Super.
Schindler

Indlæg af Schindler »

Tak for hurtigt og særdeles brugbart svar - det virker nu, som jeg ville have det til!

Hvis blot man selv kendte til alle disse konfigurationsmuligheder...
AJenbo
Admin

Indlæg af AJenbo »

Der er jo rig mulighed for at sætte sig ind i det :)
Schindler

Indlæg af Schindler »

Og kan du i den forbindelse anbefale, hvor man kan finde informationer om alle disse ting? Jeg laver altid en Google-søgning på min problemer, før jeg skriver herinde, men det er ikke altid, at det giver noget brugbart.
AJenbo
Admin

Indlæg af AJenbo »

Jeg ved ikke lige om der er et nemt sted at starte, men jeg har lært det ved at læse forum, hjælpe filer og udviklings blogs. Måske der er nogle af de andre der har nogle gode forslag.