Hej og rigtig godt NYTÅR, samt tak for hjælpen der er ydet i 2010.
Hvem kan hjælpe med at jeg kan få instaleret Googleearth her i Ubuntu 10.10,
jeg har prøvet et par gange men der instaleres tilsyendeladende en masse men ingen program ????
Med Venlig Hilsen
Ib.
Googleearth
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Googleearth
Prøv at gå ind under system->indstillinger->hovedmenu , vælg "internet" og se om der er et flueben ud for Google earth, den fejl har jeg set flere gange herinde (men programmet burde selv lave en genvej under programmer->internet).
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: 9310 Vodskov
Googleearth igen
Hej.
Ja nu har jeg brugt al den viden jeg har om Ubuntu 10.10, men det er IKKE lykkedes mig at få Googleearth instaleret.
Følgende bliver vist.
"fejl under kørsel af underprocessen "/home/oz1lmc-1/googleearth_6.0.1.2032+0.5.7_i386.deb (adgang nægtet )"
Her strækker min viden ikke længer, hjælp søges.
Med Venlig Hilsen og tak
Ib.
Ja nu har jeg brugt al den viden jeg har om Ubuntu 10.10, men det er IKKE lykkedes mig at få Googleearth instaleret.
Følgende bliver vist.
"fejl under kørsel af underprocessen "/home/oz1lmc-1/googleearth_6.0.1.2032+0.5.7_i386.deb (adgang nægtet )"
Her strækker min viden ikke længer, hjælp søges.
Med Venlig Hilsen og tak
Ib.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Googleearth igen
Hej
Hvordan installerede du ? , var det via terminal/softwarecenter, eller med en deb.fil du havde downloadet ?
Den man kan hente fra http://www.google.com/earth/download/ge/agree.html burde virke.
Hvordan installerede du ? , var det via terminal/softwarecenter, eller med en deb.fil du havde downloadet ?
Den man kan hente fra http://www.google.com/earth/download/ge/agree.html burde virke.
Med venlig hilsen Christian
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Jeg har samlet dine 2 tråde til 1.
-
- Geografisk sted: Tommerup
Hej
Jeg kan heller ikke få googleearth til al virke, jeg har instaleret det med en deb fil.
Genvejs knappen ligger under : programmer/internet, men der sker ikke noget når jeg trykker på den .
Håber nogen kan hjælpe .
Mvh. Olaf
Ps. Jeg er helt nybegynder med Ubuntu, har for mindre end en uge siden instaleret Ubuntu 10.10 , alt det vigtige har fungeret upåklageligt fra dag et
Jeg kan heller ikke få googleearth til al virke, jeg har instaleret det med en deb fil.
Genvejs knappen ligger under : programmer/internet, men der sker ikke noget når jeg trykker på den .
Håber nogen kan hjælpe .
Mvh. Olaf
Ps. Jeg er helt nybegynder med Ubuntu, har for mindre end en uge siden instaleret Ubuntu 10.10 , alt det vigtige har fungeret upåklageligt fra dag et
-
- IRC nickname: How to be me
http://packages.medibuntu.org/pool/non-free/g/googleearth/googleearth_5.1.3533.1731-0medibuntu1_i386.deb
denne virkede for mig
denne virkede for mig
Når lejligheden byder sig.
-
- Geografisk sted: Tommerup
Tak
Den virker også for mig.
Olaf
Den virker også for mig.
Olaf