Kan Fullrate anbefales?

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
hvm
Indlæg: 232
Tilmeldt: 29. maj 2008, 09:54
Geografisk sted: København

Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af hvm »

Jeg har mistet mit YouSee abonnement, da jeg ikke vil betale for tv. Bruger nogen af jer Fullrate, og vil I anbefale det? Skal jeg have en fastnettelefon for at kunne oprette det?
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af AJenbo »

Jeg bruger det ikke selv men kender en del der har det og de virker alle ganske tilfreds.
Jeg mener hvis det er nødvendigt med en fast net telefon, men prøv at snakke med dem.
Rinus
Indlæg: 156
Tilmeldt: 23. okt 2007, 20:15
Geografisk sted: Horsens

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af Rinus »

Du skal have en telefonlinie, da fullrate kommer gennem telefonstik.
hvm
Indlæg: 232
Tilmeldt: 29. maj 2008, 09:54
Geografisk sted: København

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af hvm »

Der er et telefonstik i væggen, men jeg ved ikke, om linjen er åben, og jeg har ingen fysisk fastnettelefon. Jeg taler med dem :)
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af AJenbo »

Jeg kan sige så meget som at det ikke er nødvendigt at have en telefon i stikket, men det kan godt være du skal betale for abonnementet.
Jønse

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af Jønse »

hvm skrev:Jeg har mistet mit YouSee abonnement, da jeg ikke vil betale for tv. Bruger nogen af jer Fullrate, og vil I anbefale det? Skal jeg have en fastnettelefon for at kunne oprette det?

Du skal have en kobberforbindelse til dit hus/lejlighed. Der medfølger et fastnet abonnement (ip telefoni) du behøver selvfølgelig ikke at bruge muligheden, men du får tildelt et tlf.nr. Jeg har selv brugt Fullrate ca. 3 år og er meget tilfreds, det er yderst kompetente folk og driftstabiliteten er meget høj. Deres service er i top. Alle ændringer i abn. hastighed m.m. ordnes via deres hjemmeside og træder i kraft inden for ca. et minut. Prisen taler for sig selv: 10mb/1mb 199,00 som er den hastighed jeg bruger. Effektiv ca. 10% lavere.
Top karakter efter min mening. :D :D
hvm
Indlæg: 232
Tilmeldt: 29. maj 2008, 09:54
Geografisk sted: København

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af hvm »

Det lyder godt - jeg ringer til dem og hører, om de ved, om det er en kobberforbindelse, jeg har :)
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af lath »

Jønse skrev:
hvm skrev:Jeg har mistet mit YouSee abonnement, da jeg ikke vil betale for tv. Bruger nogen af jer Fullrate, og vil I anbefale det? Skal jeg have en fastnettelefon for at kunne oprette det?

Du skal have en kobberforbindelse til dit hus/lejlighed. Der medfølger et fastnet abonnement (ip telefoni) du behøver selvfølgelig ikke at bruge muligheden, men du får tildelt et tlf.nr. Jeg har selv brugt Fullrate ca. 3 år og er meget tilfreds, det er yderst kompetente folk og driftstabiliteten er meget høj. Deres service er i top. Alle ændringer i abn. hastighed m.m. ordnes via deres hjemmeside og træder i kraft inden for ca. et minut. Prisen taler for sig selv: 10mb/1mb 199,00 som er den hastighed jeg bruger. Effektiv ca. 10% lavere.
Top karakter efter min mening. :D :D


Jeg har også Fullrate - stabil service. Kan anbefales. Jeg har også en 10/1 forbindelse.

10% lavere hastighed er helt almindeligt. Det kommer fra at der skal overføres ekstra information for datakommunikation. Noget er det trivielle ting som afsender og modtager IP adresse, og TCP/UDP portnumre, samt fejlkorrektion/fejldetektering.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Kan Fullrate anbefales?

Indlæg af AJenbo »

Jeg får 10% ekstra ved YouSee, jeg tror ikke det er normalt at det sker :), heller ikke for dem.