Hej, hvordan fjerner man en tilføjelse fra Firefox.
Jeg har fået en irriterende tilføjelse ind i Firefox, den hedder xmarks, og den popper uafbrudt op og vil installeres færdig. dens nytteværdi er vist ikke særlig stor, og nu kan jeg ikke få den væk igen.
hjælp mig inden jeg finder opfinderen og kvæler ham.
hilsen mette-elisabeth
fjerne tilføjelse i firefox
-
- IRC nickname: mette-elisa
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: fjerne tilføjelse i firefox
Xmark kan bruges til at synkronisere dine bogmærker.
Du kan fjerne og deaktivere tilføjelser i firefox under menuen Funktioner-Tilføjelser-Udvidelser, marker udvidelsen og tryk på knappen.
Du kan fjerne og deaktivere tilføjelser i firefox under menuen Funktioner-Tilføjelser-Udvidelser, marker udvidelsen og tryk på knappen.
-
- Geografisk sted: Aars
Jeg synes at Xmarks er en rigtig god tilføjelse til Firefox. Da jeg kører dual boot mellem Ubuntu og Win7 gør denne tilføjelse hverdagen meget nemmere.
-
- IRC nickname: mette-elisa
Tak for hjælpen.
Når jeg ville have xmarks væk igen, var det fordi 1) jeg ikke orkede at finde ud af at bruge det. 2) og især fordi programmet poppede op med en dialogboks hver gang jeg går på firefox. I boksen står, at xmark ikke er færdig-installeret, og selv om jeg har prøvet at følge instrukserne, blev dette vindue ved med at poppe op midt i alt, hvad jeg ellers er i gang med.
Når jeg ville have xmarks væk igen, var det fordi 1) jeg ikke orkede at finde ud af at bruge det. 2) og især fordi programmet poppede op med en dialogboks hver gang jeg går på firefox. I boksen står, at xmark ikke er færdig-installeret, og selv om jeg har prøvet at følge instrukserne, blev dette vindue ved med at poppe op midt i alt, hvad jeg ellers er i gang med.