youtube

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
heden
Indlæg: 32
Tilmeldt: 5. jun 2010, 13:18

youtube

Indlæg af heden »

AJenbo skrev:Ubuntu Danmark har regler, ikke love, en af dem er at vi ikke vil have noget der omhandler ulovligheder på forummet. Da det du ville var i klar strid med YouTubes betingelser og der for ikke noget vi vil yde support på. Det du omtaler som bevis var et udklip fra den danske ophavsretsloven, det er bare ikke så relevant da der var tale om YouTube som er et amerikansk selvskab og er for høre inde under amerikansk copyright.


1) Dansk lovgivning gælder i Danmark.
Youtube har ingen som helst, hverken efter dansk eller efter amerikansk lovgivning, copyrights over videoer, de ikke selv har frembragt.

2 Dansk, såvel som amerikansk lovgivning sikrer privatbrugere ret til at privatkopiere.

3) Washington Post, Wikipedia diverse ubuntu-fora, m. fl. , har ingen bekymring over for Youtubes TOS. Men ***ubuntudanmark**** har?
Hvem Fanden er I? (henvisning til en demokratisk opbygningr af foreningen er ønskelig)
mvh
jhp
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Opsætning af SFTP

Indlæg af AJenbo »

"Vi" er vel redaktørne af forummet. Det er en varm kartoffel vi ikke har lyst til at røre, det tror jeg ikke der er noget galt i. Der er vist heller ikke nogen der stopper folk fra at søge løsningen et andet sted. Vi har blot valgt at følge de betingelser YouTube har, Hvis du mener den er forkert må du tage det op med dem.
Så vidt jeg har forstået er man på amerikansk teritorie når man surfer YouTube, har man givet et kopi af sin video til dem ligger den på amerikansk jord, jeg tror ikke dansk lov kan bruges hvis du tager til usa og begynder at kopiere dvd'er til privat forbrug.
Som sagt kan man stadig te sig så tosset man vil med sin egen original af videoen da det ikke er den man har over givet rettighederne til, og den er jo også stadig på dansk jord.

Du nævner løst nogle andre grupper der ikke skulle være enig men du kommer ikke med noget konkret så dem vil jeg ikke kommentere på.
laoshi
Redaktør
Indlæg: 5515
Tilmeldt: 26. apr 2008, 20:52
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Re: youtube

Indlæg af laoshi »

heden -dit debatindlæg hører ikke hjemme i en supporttråd, der handler om opsætning af SFTP. Den er derfor nu flyttet til OffTopic.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi
Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3652
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: youtube

Indlæg af NickyThomassen »

heden skrev:Hvem Fanden er I?

Vi er os, ligesom du er dig, og vi kommer nok ikke tættere på at være en flok tilfældige folk der arbejder sammen om noget vi tror på. Egentlig ville det være mere interessant at vide hvem du er, siden du bliver fornærmet over at nogle frivillige ikke vil hjælpe dig.

Så i stedet for at bede os om hint og dit, hvad så med at fortælle os hvorfor vi er forpligtet til at hjælpe dig?

Hilsen Nicky