Det er godt nok ikke hvad jeg vil betegne som langsomt. Hvor oplever du den hænger? Se eventuelt efter i status baren nederst til venstre i firefox for at se hvad den er i gang med når det tager lang tid. Jeg er ude hos mine forældre og her har jeg i de seneste dage oplevet at TDC's DNS server har været MEGET lang tid om at svar, og det har hjulpet at skifte til OpenDNS.
Lige under der hvor du skirver skulle der gerne være en kasse der heder "Upload af vedhæftede filer", tryk på gennemse, find dit billed, tryk på tilføj filen, tryk på udfør.
Der er ingen kasser der hedder upload af filer nederst. men øverst er der en knap der hedder Img men det virker ikke rigtigt [img]/home/mub/Skrivebord/Skærmbillede.png[/img]
Du peger på en fil på din harddisk, så du er den eneste der ville kunne se den. Hvis du ikke kan se vedhæftning må du lige følge guiden for at uploade billedet til en server. Så må jeg lige kigge på rettigheder for at vedhæfte filer.
Ser ud til at din dns er meget langsom, prøv eventuelt at skifte til opendns. Der er også nogle lange forbindelses tider samt nogle overførsler der helt falder fra af en eller anden grund falder fra. Ellers ser det ud til at køre ganske hurtigt.
Det kan være din browser der midlertidigt har cachet adresserne. For at skifte til OpenDNS kan du gøre følgende: højer klik på netværks i konet og vælg "Håndter forbindelser...", marker din forbindelse og tryk rediger, gå til IPv4-indstillinger og ændre metoden til kun "automatisk (DHCP) adresse", i DNS feltet skriver du: 208.67.222.222