Et nyt problem er at den seneste nye Ubuntu efter en opdatering for en månedstid siden ikke kunne mounte 3 FAT drev som er på en anden harddisk i computeren, jeg har i et tidligere spørgsmål fået pysdm anbefalet til at bestemme hvilke drev som bliver mounted i starten og det virkede, også da jeg i november fik den nye Ubuntu installeret og installerede pysdm igen, alle 3 drev blev mounted under start, problemet kom efter en opdatering som krævede genstart, nu får jeg besked om at enten Billeder eller Diverse eller Musik som drevene hedder ikke kunne mountes og at jeg skal mounte manuelt, et af drevene bliver mounted men ikke de 2 andre.
Jeg har med pysdm forsøgt at mounte med andre navne, men nu er mappen Media "fyldt" med mapper som hedder sdb1 sdb2 Musik musik billeder og så videre, jeg vil gerne slette alle disse mapper og begynde forfra uden at geninstallere Ubuntu.
I fstab kan jeg finde ud af at slette drevene
men drevene er der forsat i Media og jeg er slet ikke sikker på hvordan jeg får administrator adgang til Media og kan slette alle de mapper.
Kan i hjælpe?