nyt nummer done på ubuntu

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

nyt nummer done på ubuntu

Indlæg af cmay »

http://www.youtube.com/watch?v=Oi6FC54o-xo
egentligt ikke noget som I vil kunne lide. men det er da lavet på ubuntu . hele vejen igennem undtagen upload som var gjort på en ældgammel mac . jeg har ikke flash på linux.

der er sider som jamendo hvor rigtigt mange af bruger bruger open source. og det er fuldt ud muligt at nøjes med at bruge musikken under creative commons istedet for at kaste penge ud til etableret kommercielt musik. hvilket jeg har gjort det sidste år.

trivia: denne sang stammer fra mit 2005 demo bånd. lavet på hard disc recorder og dasket ud på CD med min linux maskine og nu med cheese og indbildt (inbuild hehe) webcam er der kommet en video ud af det.

og ja . det er meningen den skal være så irriterene . :)
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: nyt nummer done på ubuntu

Indlæg af AJenbo »

Køre du ubuntu på en gammel PowerPC eller er der en anden grund til at du ikke har flash?
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: nyt nummer done på ubuntu

Indlæg af cmay »

næh-. det virker ikke med adobe flash men jeg gider ikke fixe det . jeg bruger min g5 når jeg skal uploade noget på youtube og ellers har jeg ikke brug for det. jeg har meldt mig helt ud af det store internet og bruger det kun til at læse et enkelt forum. så det behøver jeg ikke have installeret på samtlige maskiner. (to stks).-
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: nyt nummer done på ubuntu

Indlæg af AJenbo »

ok men så er løsningen altås bare at skrive

Kode: Vælg alt

sudo apt-get install flashplugin-installer
i terminalen.
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: nyt nummer done på ubuntu

Indlæg af cmay »

det har jeg gjort.men flash fungere bare ikke på min maskine af en eller anden grund. men som sagt er det også ligemeget. jeg bruger ikke flash da jeg kun skal læse to forummer hver morgen som ikke bruger flash.

derefter skal jeg læse min email og bruge maskinen til at høre musik med. jeg ser ikke fjernsyn eller bruger youtube særligt ofte. min g5 er sat til mit lille hjemmestudio setup hvor jeg helst vil høre /se de ting fra. bærbaren er til at skrive på og høre musik på . ikke andet.

Det var nu ogspå mere den video jeg havde kreeet på ubuntu studio som jeg ville lave et indlæg om.

er der nogen her der laver art ,musik, foredrag, tegnefilm eller ligned på linux så ville jeg da gerne se det. jeg har fundet ud af at de mennekser som bruger jamendo er mest open source bruger. mange af dem er ihvertfald. det synes jeg er lidt interesant .
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}