AJenbo skrev:Det virker med mit Intel GMA 915 som skulle være generationen ældere ind dit. Men din skrev ikke helt det jeg for ventede så kan jeg få dig til at køre denne kommando for at få lidt mere præsis info.
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo skrev:Det virker med mit Intel GMA 915 som skulle være generationen ældere ind dit. Men din skrev ikke helt det jeg for ventede så kan jeg få dig til at køre denne kommando for at få lidt mere præsis info.
BINGO , det så ud til at løse problemet, men den kører ikke glat, cursor følger ikke helt de enkelte faner , men det er minor problem, ser ud til at virke ok.. så lad os lukke ned, disse indlæg kunne jo komme andre til hjælp, vi lærer alle noget, så rigtig mange tak for din ihærdighed!!! Gert ps!! det det med cursor er nu ok, skulle lige vente..
Kunne du lige lokkes til at du i emne feltet på dit 1. indlæg tilføjer teksten [LØST]?
På forhånd tak.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags