Hej min fars compute reagere ikke når man trykker på musen, det virker heller ikke når man logger på med VNC så det er ikke et problem med hardware.
Det virker også kort tid efter man starter maskinen, slår jeg compiz fra kan jeg godt trykke på programnavnene i det nederste pannel, men resten reagere ikke.
Kan ikke klikke med musen
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
-
- IRC nickname: PiranhaBoss.dk
- Geografisk sted: 2630 Taastrup
Re: Kan ikke klikke med musen
Jeg har j præcist det samme problem med ubuntu-installationen på min dual-boot stationære maskine.
Problemet opstod så godt som samtidigt med at min bærbare tabte SHIFT-tasterne. Så jeg mener bestemt at det er en fejl, der relaterer til en opdatering-process.
Som jeg skrev i tråden om mit problem, virkede tingene igen under en test-kørsel fra live-cd'en.
Så jeg påtænker kraftigt at re-installere.
Problemet opstod så godt som samtidigt med at min bærbare tabte SHIFT-tasterne. Så jeg mener bestemt at det er en fejl, der relaterer til en opdatering-process.
Som jeg skrev i tråden om mit problem, virkede tingene igen under en test-kørsel fra live-cd'en.
Så jeg påtænker kraftigt at re-installere.
-
- Admin
Bruger du thunderbird?
-
- Admin
Hmm hvis jeg køre programmerne gennem en ssh tunnel kan jeg godt klikke på dem på min egen maskine.
-
- Admin
Ved nermer undersøgelse viser det sig at problemet opstør når man har åbnet firefox/thunderbird