Hej alle
Kører 10.10 og det sidste stykke tid er den begyndt at spørge efter adgangskoden som normalt og lige bagefter det samme til standard nøglering.
Jeg er eneste bruger og behøver kun at skulle taste adgangskode når jeg laver adm. ting.
Hvordan kommer jeg af med den nøgle ? Jeg syntes jeg har prøvet og klikket på alt
Hvordan kommer jeg af med standardnøgleringen ?
-
- Geografisk sted: Varde
Hvordan kommer jeg af med standardnøgleringen ?
Senest rettet af Nordsig 1. nov 2010, 21:53, rettet i alt 1 gang.
UBUNTU 22.04 på ToshibaSATELLITE-Z830-10W
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
-
Re: Hvordan kommer jeg af med standardnøgleringen ?
Det jeg får ud af den tråd er at det er Ubuntu 1 der er skyld i at jeg skal indtaste standard nøglering og at det er der ikke noget at gøre ved ? Eller ?
Jeg har prøvet de indtastninger der er på side 2 til sidst, men aptitude er ikke i 10.10, her skrev jeg så i stedet apt-get og den kørte den første del, men ikke de 2 sidste step.
Ved ikke om det er derfor at jeg stadig skal taste 2 gange ????
Jeg har prøvet de indtastninger der er på side 2 til sidst, men aptitude er ikke i 10.10, her skrev jeg så i stedet apt-get og den kørte den første del, men ikke de 2 sidste step.
Ved ikke om det er derfor at jeg stadig skal taste 2 gange ????
-
- Redaktør
du kan måsek afhjæpe problemet ved atfjerne flg. fil fra /steder/hjemmemappe/.gnome2/keyrings/default.keyring (du skal trykke Crtl+H for at kunne se de skjulte filer der begynder med .)
Den gendannes af Ubuntu, og første gang den beder om det, så HUSK IKKE AT SKRIVE KODE, men blot at trykke enter.
stra
Bare slet den fil og LAD VÆRE MED AT SKRIVE KODE næste gang du starter op.
-
Efter at have slettet filen som du beskriver har den ikke engang spurgt om kode.
Jeg takker rigtig mange gange.
Super support, super forum, super mennesker.
Jeg takker rigtig mange gange.
Super support, super forum, super mennesker.
-
- Redaktør
Re: Hvordan kommer jeg af med standardnøgleringen ? LØST
Nå ok. Det var godt. Mærkeligt den ikke spurgte om kode. Hvis den spørger efter kode til din standardnøglering skal du bare ikke give den en kode men taste enter, så opbevares den usikkert, dvs. så skal du ikke skrive password hver gang du skal på det trådløse netværk.