Hej.
For det første har jeg været lidt i tvivl om hvad jeg skulle placere dette indlæg under, da jeg ikke er klar over om den er gal med hardwaren eller softwaren, men her er problemet:
Jeg har (muligvis efter en opdatering i ubuntu 10.04) mistet mit batteri-icon. Det lagde jeg dog først rigtigt mærke til det, da jeg en dag slukkede for opladeren til min pc, som gik ud med det samme. Jeg kiggede efterfølgende i power management, hvor jeg nu også mangler min "on battery power" tab. Før dette var ubuntu så flink at fortælle mig, at mit batteri kun havde 38,9% kapacitet tilbage, hver gang jeg startede pc'en. Den lille batteri-indikator-diode på min pc fortæller mig dog at batteriet er opladt, og jeg har heldigvis heller ingen problemer, så længe der er strøm til. Den er dog ikke så mobil mere. Jeg har forsøgt mig med at køre ubuntu fra en cd, men dette lykkedes heller ikke af en eller anden grund. Jeg har også søgt lidt på google, men har desværre ikke fundet noget der kunne hjælpe mig.
Så håber i kan hjælpe, og evt. komme med forslag til hvad jeg kan undersøge nærmere.
Manglende Batteri???
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Manglende Batteri???
Kan du tænde computeren når den kun er på batteri?
Jeg vil tro dit batteri bare er gået hen og faldet død om, et nyt batteri ville nok kunne hjælpe.
Jeg vil tro dit batteri bare er gået hen og faldet død om, et nyt batteri ville nok kunne hjælpe.
-
- IRC nickname: KajaK
hmm... du har ret... den kan ikke tænde... så må man hellere finde sig en ny computer... batterier er jo latterligt dyre!
-
- Geografisk sted: Erslev på Mors
-
- IRC nickname: KajaK
ja de ser da ud til at have okay priser...
-
- Geografisk sted: Erslev på Mors
Ja jeg har en bærebar fra 2002 som næsten var topen af poppen den gang...
Den har jeg så bare smidt nogle flere ram i den og den køre super med selv den 10.10... Så den kommer der også en ny batteri i fra dem.. når der er nok penge på konto'en...
Den har jeg så bare smidt nogle flere ram i den og den køre super med selv den 10.10... Så den kommer der også en ny batteri i fra dem.. når der er nok penge på konto'en...
Lubuntu 18.04 LTS