Hej!
Jeg har i et par dage rodet med installation af Java så jeg kan få Nordeas netbank til at virke på min computer.
Det fungerer dog ikke helt.
Jeg har installeret Java via Synaptic Package Manager, samt installeret et plugin som Firefox tilsyneladende manglede (det hedder noget med "icedtea"). Når jeg prøver at gå ind på login-siden til min netbank står der "starter..." under vinduet, men mere sker der ikke.
Er der nogen der kan hjælpe med et lille stikord eller to?
Nordea netbank og Java
-
- Geografisk sted: Køge
Nordea netbank og Java
Hvilken java version har du installeret? Du skal installere:
Kode: Vælg alt
sudo aptitude install sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6-jre sun-java6-plugin
sudo update-alternatives --config java
-
Nordea netbank og Java
Sun's java er foretrukken når det kommer til bank applikationer så vidt jeg ved.
-
Nordea netbank og Java
Den Java der ligger i tilføj/fjern er ikke god.
Du er nød til at gå ind på Sun's hjemmeside, og følge vejledingen og installere derfra. Sådan gjorde jeg, og det virker.
Du er nød til at gå ind på Sun's hjemmeside, og følge vejledingen og installere derfra. Sådan gjorde jeg, og det virker.
-
Nordea netbank og Java
Det har jeg så haft problemer med at få til at virke på Gutsy beta.. Har faktisk ikke prøvet på final. Den i Add/Remove er Sun's java, men hvordan den installeres i systemet ved jeg ikke. Måske er det plugin'et til firefox, der er årsagen.
-
Nordea netbank og Java
https://sdlc2d.sun.com/ECom/EComActionS ... 3C410F522#
Det er her jeg har hentet det fra og det virker...
Det er her jeg har hentet det fra og det virker...