Hej
Jeg har nu UBUNTU på alle vores computere i familien. Alle er glade for det, men, vores computer i stuen som er tilsluttet vores fladskærm vil ike sende lyd gennem HDMI kaplet, og når jeg vil se tv over nettet hakker billederne, når jeg sætter filmen på fuld skærm.
Er det Browseren eller er der et program jeg skal have for at få det til at virke?
I taknemmelighed
Rasmus
TV og UBUNTU
-
- IRC nickname: RasmusFlemmingJensen
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: TV og UBUNTU
Den hurtigste browser er chromium, men det er nok mere afhænge af flash når det er video på nette (kommer dog an på hvilken video type du ser).
Du kan overveje at installere beta udgaven af flash 10.1 som er en del hurtiger, men kan indeholde fejl. Den er også i en 64bit udgave som vil køre hurtiger hvis du har installeret et 64bit system.
Mht. HDMI så sikre dig at udgangen og hardware er sat korrekt under system-indstillinger-lyd
Du kan overveje at installere beta udgaven af flash 10.1 som er en del hurtiger, men kan indeholde fejl. Den er også i en 64bit udgave som vil køre hurtiger hvis du har installeret et 64bit system.
Mht. HDMI så sikre dig at udgangen og hardware er sat korrekt under system-indstillinger-lyd