Hej...
Jeg har været inde og oprette mig som bruger og fået mig en gratis konto på one.ubuntu.com - for at jeg ville prøve at bruge denne funktion på min ubuntu. Når jeg så vil forsøge at komme ind på denne via min computer - og add'e min computer til kontoen har jeg problemer. Jeg klikker på mit brugernavn i højre hjørne og vælger ubuntu one - og den viser det lille vindue, med ubuntu-one indstillinger - og kommer derefter med med et vindue med en fejl.
"Authorization error" og en liste af noget html-kode. Jeg skyder på, at den vil åbne en browser og dette er den fejl der sker ved det. - jeg har været under system-indstillinger-foretrukne programmer og tjekke - og jeg har prøvet med både firefox - og med chromium...
Nogen der har erfaring med dette og måske en løsning?
mvh Søren
ubuntu one startproblemer
-
ubuntu one startproblemer
Senest rettet af Sølle 7. jan 2011, 10:55, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: ubuntu one startproblemer
Hvilken version af Ubuntu køre du?
Kan du ikke kopiere hele fejlen så vi bedere kan se hvad det er der sker.
Prøv at se om du allerede har fået registeret en kode til ubuntu one/desktop couch, på din computer, det er enten under programmer-tilbehør-adgangkoder eller system-indstillinger-adgangskoder (tror jeg).
Kan du ikke kopiere hele fejlen så vi bedere kan se hvad det er der sker.
Prøv at se om du allerede har fået registeret en kode til ubuntu one/desktop couch, på din computer, det er enten under programmer-tilbehør-adgangkoder eller system-indstillinger-adgangskoder (tror jeg).
-
Re: ubuntu one startproblemer
Ironisk nok, så startede det op uden problemer her til morgen, da jeg lige ville teste det en sidste gang og finde fejlen frem til dig... Så ingen problemer længere - skal jeg sætte LØST på trådemnet så?
Forresten, AJenbo - har du læst min sidste tråd på ontopia-problemet? har du flere forslag/ideer? - jeg har fået support fra ontopia - og fået det til at virke i Vista - men jeg vil da meget hellere bruge det i Ubuntu, hvis det kunne blive muligt...
Søren
Forresten, AJenbo - har du læst min sidste tråd på ontopia-problemet? har du flere forslag/ideer? - jeg har fået support fra ontopia - og fået det til at virke i Vista - men jeg vil da meget hellere bruge det i Ubuntu, hvis det kunne blive muligt...
Søren