Kode: Vælg alt
sudo rm mobre
Kode: Vælg alt
sudo rm mobre
AJenbo skrev:Hmm det sidste af fejl beskeden kunne tyde på den ikke kan slette scriptet og der for muligvis køre en gammel udgave.Kode: Vælg alt
sudo rm mobre
monsunen skrev:AJenbo skrev:Hmm det sidste af fejl beskeden kunne tyde på den ikke kan slette scriptet og der for muligvis køre en gammel udgave.Kode: Vælg alt
sudo rm mobre
til A Jenbo, jeg tror at du har fat i noget, jeg har tidligere haft et Telmore abonnement med dette modem, som Soundpartner fik gang i efter en imponerende detektivindsats. Så måske spørgsmålet er hvordan man rydder op og starter på en frisk? Henrik
soundpartner skrev:monsunen skrev:AJenbo skrev:Hmm det sidste af fejl beskeden kunne tyde på den ikke kan slette scriptet og der for muligvis køre en gammel udgave.Kode: Vælg alt
sudo rm mobre
til A Jenbo, jeg tror at du har fat i noget, jeg har tidligere haft et Telmore abonnement med dette modem, som Soundpartner fik gang i efter en imponerende detektivindsats. Så måske spørgsmålet er hvordan man rydder op og starter på en frisk? Henrik
hvis du en gang på din install har kørt scriptet, og modemet har virket, så virker selve modemet stadig som det skal.
højreklik på neticonet oppe i højre hjørne, vælg håndter forbindelser, vælg mobilt bredbånd, slet alle de forbindelser der er der inde.
derefter lukker du vinduet, sætter dit modem i maskinen, venter et lille stykke tid, hvis ikke den selv popper op, så venstreklikker du på netikonet, og der skulle gerne være et punkt hvor der står ny mobil bredbåndsforbindelse.
vælg denne og følg guiden