Kan ej åbne office dokumenter

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
mbjornbak
IRC nickname: mbh
Geografisk sted: København

Kan ej åbne office dokumenter

Indlæg af mbjornbak »

Kan lige pludselig- uden at jeg ved, hvad jeg mon har gjort- kan jeg ikke ved at dobbeltklikke IKKE åbne mine open office dokumenter.
Har via add/remove først fjernet for så igen at installere wordprocessor delen af openoffice.
Kan nogen mon her hjælpe--- eller skal jeg måske mere målrette gå til en eventuel særlig hjemmeside for openoffice?
mvh
Mogens Bjørnbak-Hansen
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Kan ej åbne office dokumenter

Indlæg af AJenbo »

Højer klik på på en odt fil, vælg enskaber og gå til fanen åben med, her kan du rette hvilket program der skal anvendes til at åbne denne type filer.
mbjornbak

Indlæg af mbjornbak »

Mange tak.
Har forsøgt at gøre som du skriver. Det løser ikke problemet.I de efterhånden mange odt documenter jeg har højreklikket på, er det markeret, at det åbnes med openoffice.org wordprocessor, så det er tilsyneladende ikke der, hunden ligger begravet.
mvh
Mogens Bjørnbak-Hansen
AJenbo
Admin

Indlæg af AJenbo »

Hvad så med højer klik og åben med?
mbjornbak

Indlæg af mbjornbak »

Tusinde tak. Dit fif virkede. Hvor dum kan kan jeg være! Har du mon nogen forklaring på, hvad der monstro måtte være sket?
God weekend.
mvh
Mogens Bjørnbak-Hansen
AJenbo
Admin

Indlæg af AJenbo »

Muligvis har du forsøgt at åbne filentypen med et andet program. Eller installeret noget der mente at den skulle være hære over .odt

Udmilbart efter opdatering til 10.10 fik jeg det så links på skrivebordet åbner i firefox, links i thunderbird åbnede i cromium, og links i skype åbnede i opera :lol:
mbjornbak

Indlæg af mbjornbak »

AJenbo skrev:Muligvis har du forsøgt at åbne filentypen med et andet program. Eller installeret noget der mente at den skulle være hære over .odt

Udmilbart efter opdatering til 10.10 fik jeg det så links på skrivebordet åbner i firefox, links i thunderbird åbnede i cromium, og links i skype åbnede i opera :lol:

Tak. Det lyder som en rigtig forklaring og også tak for din beretning, om hvad du er kommet ud for-- helt uforvarende.
mvh
Mogens Bjørnbak-Hansen