Musik sorteringsprogram søges

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Nordsig
Geografisk sted: Varde

Musik sorteringsprogram søges

Indlæg af Nordsig »

Hejsa

Jeg søger et program jeg kan bruge til at sorterer mine musikfiler. Der er ca. 5000 men nogle er røget ind flere gange.

Jeg vil gerne kunne starte med at sorterer efter kb/sec som det første da nogle er i alt for ringe kvalitet.

Har Banshee men har ikke formået at få den til at vise bibliotekte med visning af kvalitet.
UBUNTU 22.04 på ToshibaSATELLITE-Z830-10W
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: Musik sorteringsprogram søges

Indlæg af zob »

Rhythmbox kan sortere i kolonner efter kvalitet. Du kan også oprette playlists der f.eks. kun medtager musik på under 64 kbps.

En af de vildeste sorteringskapable musikafspillere jeg har set er gmusicbrowser. Det er ikke så flot. Den er lidt kompliceret. Men det er utroligt godt til at finde rundt i store samlinger. Men den har lidt læringskurve i forhold til de simplere afspillere. Men prøv den, du kan finde den i software-centret.

EDIT: kikkede lige i banshee. Jeg kan heller ikke umiddelbart finde en kolonne for bitrate som du kan i rhythmbox, men du kan godt oprette playlists i banshee efter bitrate.