Er jeg den eneste der har problemer med at password-nøgleringen skal låses op efter hvert login? Jeg vil lige skynde mig at sige, at jeg ikke har aktiveret det der automatisk login. Jeg vælger bruger, indtaster password, og når Gnome er indlæst, popper nøgleringen op og skal låses op. Der er mulighed for at vælge "Lås automatisk op", eller noget i den stil, men det virker ikke. Jeg har også prøvet at slette nøglerne i nøgleringen, så der laves nogle nye, men det hjalp ikke.
Er jeg den eneste med det problem? Hvordan kan det evt. løses?
password til nøglering i 10.10
-
- Geografisk sted: Horsens
password til nøglering i 10.10
Thomas Jensen, Horsens
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: password til nøglering i 10.10
Hvis du laver en nogle med en tom adgangskode skal du ikke taste den.
Den kommer frem så snart du skal på wifi eller synkonisere med ubuntu one, eller har et andet program som skal bruge en adgangskode.
Den kommer frem så snart du skal på wifi eller synkonisere med ubuntu one, eller har et andet program som skal bruge en adgangskode.
-
- Geografisk sted: Horsens
Re: password til nøglering i 10.10
AJenbo skrev:Hvis du laver en nogle med en tom adgangskode skal du ikke taste den.
Tak for dit svar. Okay, det skal jeg lige prøve. Men det er ikke den officielle løsning, vel?
Har vi ikke en bug her? Det er jo muligt at vælge at nøgleringen skal låses op automatisk, men det virker bare ikke? Det undrer mig bare at jeg ikke rigtig har hørt andre snakke om det.
Thomas Jensen, Horsens