Jeg afinstallerede totem i 10.04 og installerede mplayer i stedet for at kunne afspille radio via dr.dk.
Youtube afspillede dengang i sin "egen" afspiller. Efter jeg opgraderede til 10.10 bliver den afspillet i SMPlayer hver gang jeg åbner youtube.
Jeg har så forsøgt at både afinstallere SMPlayer og gå tilbage til totem for at se om det havde nogen indvirkninger. Jeg har i Firefox under præferencer og applikationer sat den til at afspilles i VLC (i Firefox) men stadigvæk uden held.
Jeg er gået tilbage til Mplayer og afinstalleret totem for at kunne høre netradio igen.
Jeg har forsøgt på andre "flash" videoer fra f.eks dr.dk eller gameanyone.com og de bliver afspillet helt uden problemer.
Jeg kan se at når jeg åbner youtube, får jeg den "normale" afspiller, men efter kort tid (2-3 sekunder), bliver den lukket ned og SMPlayer overtager og åbner et nyt vindue hvori filen begynder at blive streamet. Samtidigt får jeg beskeden fra youtube hvor filmen skulle vises: "Your browser doesn't seem to be able to play this video" og et download link.
Jeg mindes at i 10.04 at "flash video" under præferencer stod til "Brug mplayerplug-in is now gecko-mediaplayer", men jeg har slet ikke den mulighed længere.
Jeg indrømmer at jeg har rodet lidt ved de forskellige indstillinger i Firefox, samt lidt installation/afinstallation af ovennævnte medieafspillere, så hvis der skal bruges lidt flere oplysninger omkring hvilke pakker der er installeret nu, så må I lige spørge ind til det.
På forhånd tak
Youtube afspilles i SMPlayer 10.10 (løst)
-
- IRC nickname: FogToo
Youtube afspilles i SMPlayer 10.10 (løst)
Senest rettet af FogToo 17. okt 2010, 01:41, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Youtube afspilles i SMPlayer 10.10
Se om du har fået en mystisk youtube relateret udvidelse i firefox funktioner-tilføjelser
-
- IRC nickname: FogToo
Re: Youtube afspilles i SMPlayer 10.10
Nogen gange må man gerne føle sig lidt dum :p og lige nu er et sådan for mig.
Var et gammelt greasemonkey script jeg rodede med engang. Deaktiverede det men slettede det aldrig, og så er det blevet aktivt igen
Jeg takker mange gange for den løsning der ligger lige for næsen af een
Var et gammelt greasemonkey script jeg rodede med engang. Deaktiverede det men slettede det aldrig, og så er det blevet aktivt igen
Jeg takker mange gange for den løsning der ligger lige for næsen af een
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Youtube afspilles i SMPlayer 10.10 (løst)
He he fair nok