Jeg har via hvad jeg skrev i terminalen fundet frem til en mappe som hedder var/lib/tomcat6/webapps hvor der ligger mappen ROOT... hvad er dit gæt - i webapps - eller helt inde i den som hedder ROOT?
der er ikke nogen mapper som hedder tomcat/bin - ej heller usr/local/tomcat/webapps eller usr/local/tomcat/webapps/ROOT
... jeg må vel blot forsøge:)
Søren
Ontopia
-
Re: Ontopia
... jeg har ikke rettigheder til at flytte ontopia-mappen over i var/lib/tomcat6/webapps/ROOT
what to do?
Søren
what to do?
Søren
-
... endvidere tænker jeg - burde det være nok at flytte webapps-mappen fra min ontopia/apache-tomcat-mappe eller mon alt skal med?
kæft hvor er jeg en amatør til det her
jeg sætter pris på alle de gode råd
Søren
kæft hvor er jeg en amatør til det her
jeg sætter pris på alle de gode råd
Søren
-
- Geografisk sted: Svendborg
Kode: Vælg alt
sudo nautilus
åbner fil browseren med administrator retighedder og så har du adgang til at ligge filerne over i den mappe som du fandt...
-
tak for det... jeg har prøvet at ligge hele ontopia mappen i webapps og webapps/ROOT ... aner dog ikke helt hvad næste skridt er.. har prøvet at gå på localhost:8080 og prøvet med /omnigator eller /ontopoly efter det, men det gir ikke noget... jeg tror der er noget jeg mangler at gøre...?
Anyone ?
Anyone ?
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
http://www.youtube.com/watch?v=QTIS4n1ko-E
Virker det ikke, så sørg for at du har java isntalleret (ikke tomcat, den kan du godt afinstallere igen hvis det ellers er det rigtige jeg har fået til at åben.
Virker det ikke, så sørg for at du har java isntalleret (ikke tomcat, den kan du godt afinstallere igen hvis det ellers er det rigtige jeg har fået til at åben.
-
Hej AJenbo...
Mange tak for dit hårde arbejde... dog er det hvordan man åbner vizigator - og ikke omnigator eller ontopoly, som ligger i apache-tomcat/bin mappen i din ontopia...
Jeg har forresten Java installeret:) - og jeg kunne godt få vizigator til at åbne efter din youtube-video...
Søren
Mange tak for dit hårde arbejde... dog er det hvordan man åbner vizigator - og ikke omnigator eller ontopoly, som ligger i apache-tomcat/bin mappen i din ontopia...
Jeg har forresten Java installeret:) - og jeg kunne godt få vizigator til at åbne efter din youtube-video...
Søren