Ved godt at lyd i sun-java ikke har fungeret optimalt i flere år, men det er gået fra nogenlunde i 10.04 til elendig i 10.10.
Nu er der kun dele af lyden i hak. I lucid var problemet "kun", at man ikke kunne have flere lydkilder kørende ved siden af java.
Openjdk prøvede jeg i Lucid, men den drev begge mine cpu på 100%, når jeg var på spille sider. Derfor har jeg valgt sun-java.
Nu ville jeg så prøve openjdk i Maverick for at se, om den er blevet bedre, men synaptic vil slet ikke installere den, den kan ikke løse afhængighederne!
Skal jeg installere ubuntu-restricted-extras for at få den nu?
Alternativt kan man nedgradere til Lucid uden at skulle ud i en "fresh install"?
Java lyd
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Java lyd
mkesdk skrev:Ved godt at lyd i sun-java ikke har fungeret optimalt i flere år, men det er gået fra nogenlunde i 10.04 til elendig i 10.10.
Nu er der kun dele af lyden i hak. I lucid var problemet "kun", at man ikke kunne have flere lydkilder kørende ved siden af java.
Openjdk prøvede jeg i Lucid, men den drev begge mine cpu på 100%, når jeg var på spille sider. Derfor har jeg valgt sun-java.
Nu ville jeg så prøve openjdk i Maverick for at se, om den er blevet bedre, men synaptic vil slet ikke installere den, den kan ikke løse afhængighederne!
Skal jeg installere ubuntu-restricted-extras for at få den nu?
Alternativt kan man nedgradere til Lucid uden at skulle ud i en "fresh install"?
jeg har nu ikke problemer med lud i java på 10.10. måske er det et større problem med dit lydkort der driller.
man kan detsværre ikke nedgradere uden om en ny install
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Java lyd
Kan du ikke prøve at henvise til hvad det er for et program eller side du har problemer med at køre i java?