AJenbo skrev:Måske kan i sende den til reparation, men sagde du ikke at den virkede med 10.10?
Jeg ville gerne hjælpe dig men jeg bord i kbh, kommer du der forbi på et tidspunkt?
Rigtigt pænt af dig, men har sgu fået løst det hele på mirakuløs vis!
Jeg prøvede først at smide maverick ind igen, altså at opdatere selve systemet til 10.10, ikke kun via. LIVE-CD (Det fik vi nemlig ikke til at virke)
Da jeg fik Maverick ind, virkede min kammerats ZTE Corporation MF110 modem "out-of-the-box", det krævede ingenting, andet end simkortet var aktivt før man kunne forbinde, MEN det hentede kun med knapt 3MBit, og min kammerat ville ikke acceptere dette (Vi gik begge ud fra vi ville få mere i Windows).
Vi tog ned til en PC butik i byen da jeg ringede og snakkede med dem og han sagde jeg kunne komme derned og låne hans USB DVD drev og så prøve dér, men det virkede ikke og han pillede så harddisken ud og smed den i en stor "kortlæser" ting, bare til harddiske, i Windows 7, og han slettede så 3 partitioner på den og så kunne han ikke længere få adgang til den via hans maskine, og vi smed den så tilbage i denne Acer igen og prøvede at installere XP som sagde den ingen harddisk kunne finde, og til sidst måtte vi opgive og han fandt en Windows 7 skive frem som vi forsøgte os med, og sjovt nok så kom skidtet ind og hans mobile bredbånd trækker nu hele 1.3Mbit! LOL
Nu vil han have Maverick, som trak de 3! FORGET IT!