soundpartner skrev:Spotten skrev:AJenbo skrev:Ok det ser ud til at den pakke kun kopiere spil data men ikke installere selve spil program filerne.
Jeg har lavet det her script som gerne skulle gøre det:
http://jenbo.dk/install-q3.sh
Det virker kun på 32 bit systemer, og jeg ved ikke hvordan anden halvdel virker da den er skrevet af ID Software og jeg sider pt. på et 64 bit system
Æv, har ikke 32 bit men 64 bit, så det kan jeg desværre ikke bruge.
Ærgerligt når du har siddet og brugt din kostbare tid på det!
Men tak for forsøget på at hjælpe mig med at få det smidt ind, kan også godt se hvad du mener, den har kun smidt selv spillet ind, men der mangler en masse filer, og den fil der f.eks starter spillet, er jo en exe fil som ikke kan bruges til en dyt i mit tilfælde da det jo ikke skal "wines"
hvis det er den maskine du har stående i din signatur så kan jeg ikke se en eneste grund til at køre 64 bit på denne andet end "fordi man kan" den smule der er at vinde på at køre 64 bit har du for længst tabt med alle de problemer der kan være (og som du selv oplever med 64 bit)
Der er så stor forskel på min maskine i 32 og 64 bit, så det kan jeg ikke følge dig i, overhovedet.
Desuden er denne maskine ikke den som laver ballade, det er min MSI PR 200, altså min bærbare
Det er dog denne maskine jeg spiller på, som jeg også gerne vil spille Q3 på, og nej, jeg skifter ikke til 32 bit for at få det til at virke.
Jeg kan f.eks bedre udnytte min RAM når jeg foretager billedredigering og kopiere store filer (4Gb+), der er det at mærke når man kører 64 bit frem for 32.
Det er egentlig også sagen uvedkommende (off-topic).