netværk tænder og slukker [LØST]
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: netværk tænder og slukker
Det ved jeg ikke lige hvad ville svare til. Men jeg tror heller ikke det er problemet. Så vidt jeg kan se løser det et problem med to forskellige stykker software (Lenovos Access Connectiones og windows egen netværkshåndtering). Det problem skulle ikke være tilstede på linux. http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... MIGR-64637
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Man kan slukke for wifi radioen ved at Højer klikke på netværks ikonet og fjerne hakket fra aktiver trådløs forbindelse
-
Jeg har fundet en løsning på problemet, men den er meget mærkelig.
Først: Jeg har installeret wicd istedet for network-manager, men det tror jeg er uden betydning.
Løsninger er som nævnt i det første løsningsforslag:
Som det første efter at maskinen er startet op skrives i terminalen: sudo update-grub og maskinen genstartes. Så kører nettet uden at afbryde.
Hvis maskinen har været slukket i længere tid, og startes uden at lave ovenstående, hopper nettet af efter et stykke tid??
Først: Jeg har installeret wicd istedet for network-manager, men det tror jeg er uden betydning.
Løsninger er som nævnt i det første løsningsforslag:
Som det første efter at maskinen er startet op skrives i terminalen: sudo update-grub og maskinen genstartes. Så kører nettet uden at afbryde.
Hvis maskinen har været slukket i længere tid, og startes uden at lave ovenstående, hopper nettet af efter et stykke tid??