Flash player

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
micprop

Flash player

Indlæg af micprop »

kører 9,10 på ibm r50e men min adobe flash player går ned en 10-15 gange i minuttet, nogen med samme problem men meget bedre nogen med en løsning
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Flash player

Indlæg af Christian.Arvai »

Geninstallere Flash understøttelse med denne kommando i Programmer->Tilbehør->Terminal:

Kode: Vælg alt

sudo apt-get remove -y --purge flashplugin-installer flashplugin-nonfree gnash gnash-common libflashsupport mozilla-plugin-gnash nspluginwrapper swfdec-mozilla adobe-flashplugin && sudo rm -f /usr/lib/mozilla/plugins/*flash* ~/.mozilla/plugins/*flash*so /usr/lib/firefox-addons/plugins/libflashplayer.so /usr/lib/mozilla/plugins/libflashplayer.so ~/.wine/dosdevices/c:/windows/system32/Macromed/Flash /usr/lib/chromium-browser/plugins/libflashplayer.so /usr/lib/flashplugin-installer/libflashplayer.so /usr/share/ubufox/plugins/libflashplayer.so && sudo dpkg -r --force-remove-reinstreq flashplugin-nonfree && sudo apt-get install -y flashplugin-installer flashplugin-nonfree && sudo ln -s /usr/lib/mozilla/plugins/flashplugin-alternative.so /usr/lib/firefox-addons/plugins/libflashplayer.so && sudo apt-get autoremove -y --force-yes && sudo apt-get autoremove -y && sudo apt-get update -y && sudo apt-get safe-upgrade -y 
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
micprop

Indlæg af micprop »

den foretog en masse men sluttede med at sige asfe update var en ugyldig komando, håber det hjelper, er det et udbret problem
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Det er nok bare "safe-" jeg skal pille ud, det er muligt at det kun er med aptitude den virker, men det finder jeg ud af i aften.

Virker flash ellers nu ?

Det med om det er en udbredt fejl er sådan lidt både og - det der oftes er sket er at folk har fået installeret 2 forskellige flashunderstøttelser, som så gør at det hele går ned, det er derfor den kommando er så lang, fordi den er lavet til at slette alt flash (uanset hvor det er hentet fra), rydde op i mapperne hvor flash var, og så installere flash igen.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
micprop

Indlæg af micprop »

jeg er rendt ind i et sted hvor den bad mig om at installerer flash, ellers ser det ud til at virke