Jeg har fornøjelsen af at være elev på KEA, frederiksberg og der skal vi naturligvis printe
jeg har både en windows bærbar og nu en bærbar med linux Mint som SKAL kunne køre alt, inden min 2 årige skoleperiode
er færdig Jeg er langt fremme i den proces men udprint på skolens web service print er en kæmpe udfordring som jeg
gerne vil have hjælp til!!!
Til mit forsvar skal siges at jeg kun har kørt linux i 3 uger så det er måske meget banalt at løse?
jeg har mange flere oplysninger om denne internet udprint service men vil ikke komme med unødvendig overflødig
information før det efterspørges
Det skal siges at det virker upåklageligt på windows platform!
På forhånd tak fra en meget grøn men håbefuld linux bruger
Installer internet netværksprinter på min linux mint?
-
- IRC nickname: charington
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Installer internet netværksprinter på min linux mint?
Hej og velkommen til forum
Nu er det ikke fordi jeg vil være strid og "skræmme" dig væk, men dette forum er beregnet til Ubuntu, og selv om Mint er en clon af Ubuntu, er der altså ret store forskelle under overfladen, hvilket du også kan læse om her : Vedrørende support til Mint eller andre ikke-*buntu distros viewtopic.php?f=24&t=11150
Så du er da velkommen til at forsøge at finde en løsning herinde, men forvent ikke at der er ret mange der ved noget om Mint og kan hjælpe dig videre.
Nu er det ikke fordi jeg vil være strid og "skræmme" dig væk, men dette forum er beregnet til Ubuntu, og selv om Mint er en clon af Ubuntu, er der altså ret store forskelle under overfladen, hvilket du også kan læse om her : Vedrørende support til Mint eller andre ikke-*buntu distros viewtopic.php?f=24&t=11150
Så du er da velkommen til at forsøge at finde en løsning herinde, men forvent ikke at der er ret mange der ved noget om Mint og kan hjælpe dig videre.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Installer internet netværksprinter på min linux mint?
Kom med det "unødvendige" information tak