Hej supportere.
Jeg forsøger at installere isofilen fra ubuntudanmark.dk/downloads. Efter endt download får jeg hele tiden meddelelsen:
"Kan ikke læse projektfilen. Den kan være beskadiget. XML-processoren returnerede 2."
Jeg har windows Vista som nuværende system og ønsker morderligt at skifte.
Browser er IE8
Venlig hilsen
Charlotte
Installation af Ubuntu
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Quickguide - Gode råd til upgradering/Installation af Ubuntu
Hej og velkommen til forum
Den fejl må jeg lige få kigge på.
Men imens kan du hente iso´en herfra http://se.releases.ubuntu.com/10.04/ubu ... p-i386.iso
PS : Jeg flytter din tråd til "Installation" da det er der den bør være, men da du er ny bruger herinde, giver jeg den lige et par timer, så du har en chance for at finde indlægget.
--------------
EDIT :
Nu har jeg downloadet den .iso , og den kom ned uden fejlmeldinger og har præcist de samme 718864384 bytes som den iso jeg havde liggende i forvejen, men jeg har altså ikke brændt den og/eller prøvet at installere, så jeg har ikke lavet en md5sum på den.
----------
EDIT EDIT :
Nu har du vel brændt den .iso på en cd før du prøvede at installere ?
Den fejl må jeg lige få kigge på.
Men imens kan du hente iso´en herfra http://se.releases.ubuntu.com/10.04/ubu ... p-i386.iso
PS : Jeg flytter din tråd til "Installation" da det er der den bør være, men da du er ny bruger herinde, giver jeg den lige et par timer, så du har en chance for at finde indlægget.
--------------
EDIT :
Nu har jeg downloadet den .iso , og den kom ned uden fejlmeldinger og har præcist de samme 718864384 bytes som den iso jeg havde liggende i forvejen, men jeg har altså ikke brændt den og/eller prøvet at installere, så jeg har ikke lavet en md5sum på den.
----------
EDIT EDIT :
Nu har du vel brændt den .iso på en cd før du prøvede at installere ?
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing